Hakutulokset

  1. T

    raskaana?

    Totta tosiaan, ehdin varmastikkin lapsia tehdä ja eiköhän minun kuuluisi elää nyt ihan tämä nuoruus ensin rauhassa ;) pillerit saankin jo aloittaa kunhan nämä seuraavat kuukautiset alkasivat tässä! :) ja vielä kerrran kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet kirjoitella ja antaa vinkkejä! :heart:
  2. T

    raskaana?

    Noniin tein testin ja vain valkoinen viiva siihen alapuolelle tuli, eli siis negaa näytti! :) voin siis huokaista helpotuksesta ja kohta pitäisi menkkojen jo alkaa! kiitos kaikille neuvvoista!
  3. T

    raskaana?

    minulla on hirmuisen epäsäännöllinen kierto. minulla loppui 17.4 viimeksi vuoto elikkä siis jos kierto olisi suunnilleen n. 21 päivää pitäisi tällä viikolla alkaa, mutta päätimme poikaystäväni kanssa huomenna tehdä testin, koska en juuri muuhun pysty keskittymään. minulla muuten on aina...
  4. T

    raskaana?

    kiitoksia paljon, elikkä edelleen piina jatkuu.. tuossa välissä olin jo unohtanut koko asian enkä juuri edes havainnut mitään kipuja, mutta nyt iski taas paniikki. kuukautisten pitäisi alkaa todennäköisesti ensiviikolla! (viikko 19) tunnen sellaista aivan pientä menkkamaista juilimista oikealla...
  5. T

    raskaana?

    kiitoksia kovasti vastauksistanne ja sinulle ''Tinii'', raskaus todella olisi siis aika kova pala minulle näinkin nuorena, enkä näe itseäni millään tasolla äitinä :S mutta siis näyttääkö raskaustesti vielä tässä vaiheessa kun kuukautiset eivät ole myöhässä negatiivisuuden varmaksi?
  6. T

    raskaana?

    siinä ei kai sitten muu auta :'(
  7. T

    raskaana?

    viimeisin*
  8. T

    raskaana?

    se oli viimenen kerta kun olimme ilman mitään, ennen edellisiä kuukautisiani ollaan oltu pari kertaa, mutta tämän kertainen oli varmastikkin se viimeinen..
  9. T

    raskaana?

    Hei! olen vasta 17 vuotias tyttö ja haluaisin kovasti tietää että voinko olla raskaana?! Minun edelliset kuukautiseni olivat 11.4 ja nyt kun on 28.4 ei siis pitäsi vielä vähään aikaan alkaa kuukautiseni. Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ilman kondomia (enkä ole aloittanut e-pillereitäkään...

Yhteistyössä