Hakutulokset

  1. K

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Tein tänään (taas) testin ihan päiväpissasta ja apteekin kasettitestiin tuli kuin tulikin kaksi viivaa,toinen hyvin haalea. Niin ja laskeskelin uudelleen koska niiden menkkojen pitäisi alkaa ja vastaus on sunnuntaina. Eli eipä tuo kumma ole jos viivat on olleet viivanpaikkoja ja roskishaamuja =)...
  2. K

    Kuvia plussatesteistä

    Täällä ollaan kans tehty testejä oikeen urakalla ja jokaiseen tulee jotakin. Tänään apteekin first signal vai mikä lie näytti jo sentään pikkuisen punertavaa väriäkin. Ja menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina joten mikä mahtaa olla mun dpo ja mitä se edes tarkoittaa? :whistle:
  3. K

    KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

    Täällä myös valkovuotoa riittää :$ Niin ja siis eilen illalla tein clear bluella testin johon tuli juuri ja juuri plussa,pikkuisen se sinertääkin ja tänään rfsun liuskalla tuli viiva mutta ilman väriä?! Täytyypi malttaa odottaa vielä ja toivoa että viivat vahvistuvat. Tänään pitäis menkkojen...
  4. K

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Vitsit mun tekis niin mieli pinoutua nyt tänne mutta ku vieläkään ei ole yhtä ainutTA selkeää plussaa pärähtyny,tosin eipä ne menkatkaan ole vielä myöhässä :D Eilen illalla tein Clear Bluella hyvin hyvin haalean plussan ja tänä aamuna frsun liuskalla värittömän viivan?! Voipi olla toki...
  5. K

    Kuvia plussatesteistä

    Testasin sitten vielä eilen illalla Clear Blue merkkisellä testillä johon piirtyi todella todella heikko plussa. Vitsit kun en muista tarkalleen koska viimeksi oli menkat niin tietäis millon pitäis alkaa näkymään. Ja tietty kyseessä voipi olla kemiallinen jos nää ei tästä ala vahvistumaan...
  6. K

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    On sitä melkonen ku ennen viittä herää muka vessahätään ja pakkohan se testi oli sitten tehdä niinkin aikaisin ettei "hyvät" istukkahormoonisatsit valu hukkaan :saint: Mutta siis auttakaa epävarmaa, kävin jo yhteen toiseenkin ketjuun laittamassa tän kuvan ku todella vaalea viva piirtyi...
  7. K

    Kuvia plussatesteistä

    ..näkeekö kukaan muu tässä kummittelevaa haamua? http://www.aijaa.com/v.php?i=4345891.jpg :D Siis tuota ei juurikaan näy mutta livenä näkyy aavistuksen paremmin. Testi on Prismasta ja kp:t tänään 28/28-30. Möhläsin vähän testin teon aikana ja pidin tikkua ensin vain 3-5sekuntia purkissa...
  8. K

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Täällä kans uusi mahdollinen helmikuun odottaja kurkkii :D Laskettu aika ois 18.2 mikäli viiva on todella viiva vielä huomena. Mulla mahtaa olla sama tilanne ku MintCandylla että varhasilla päivillä jo näyttäny hailakkaakin hailakkaampaa viivaa, menkkojen pitäis alkaa huomena tai pe. Näin...
  9. K

    KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

    Minäkin käväsen täällä kolkuttelemassa,tosin en tiedä olenko tullut jäädäkseni :whistle: Lokakuussa 08 minulla todettiin keskeytynyt km ja sen jälkeen ei ole yritystä ollut mutta nyt sitten näin toissa yönä unta että tein plussatestin ja heti aamulla silmät sirrilläni tein ovistestin ku muuta...

Yhteistyössä