Hakutulokset

  1. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    yk 4 alkoi lauantaina, mutta poistun joukostanne kun ei aika riitä kirjoitteluun.. yritys joka tapauksessa jatkuu ja enköhän ilmaannu johonkin keskusteluun kunhan plussataan. Tsemppiä kaikille yritykseen ja mukavaa kesän jatkoa B)
  2. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Täällä olis kp 3/27-33. Ensimmäisessä kierrossa join greippimehua ja oli tuo lyhyempi kierto, täytyy ehkä kokeilla tässä kierrossa uudelleen, vaikka luultavasti tuo heittelee ihan muista syistä. Tosin ovistakaan en bongannut viime kierrossa mutta mehukierrossa oli ihan selvät limat :D No mutta...
  3. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Joo, listaan voi päivittää kp1/27 yk2. Ihan hyvä mieli kuitenkin vaikka näin nyt kävikin :)
  4. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    KeySha meidän suvussa onneks kaikki ihmettelee vaan, että miksi ei ole jo lapsia, kun ne pitäisi tehdä nuorena (ikää siis 22, vuoden verran ollaan oltu naimisissa) :laugh: Meillä lama ei sinällään vaikuta, olen ollut työtön jo viimeisen vuoden niin tähän on jo totuttu. Miehellä töitä...
  5. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Joo, tosiaan tänään siis kp1, pituudesta ei tietoa koska pillerit on vasta lopetettu. Ensimmäistä kertaa olen innoissani näistä päivistä, kohta pääsee yrittämään :) Miten muuten teillä on miehet mukana jännittämisessä/suunnittelussa? Entäpä oletteko kertoneet kenellekkään jo yritysvaiheesta...
  6. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Veeruska Savonlinnasta ollaan Meillä myös rivaripääty 3h,k+s, tässä mahtuu hyvin vielä vauvankin kanssa.. tahtoisin kyllä vähän rauhallisemmalle paikalle ja yhteen kerrokseen, olis varmaan helpompi pienen lapsen kanssa
  7. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    marjutti86 mies on 25 ja itse 22, yritetään saada 2010 puolella syntymään, sama sitten onko keväällä vai loppuvuodesta.. mutta oishan se ihanaa, että tulisin heti raskaaksi :)
  8. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Iloittaudun ihan uutena mukaan. Elikkäs ollaan nuoripari itä-suomesta ja viimeinen pilleriliuska on nyt syöty :) Tällä viikolla menkat ja sen jälkeen alkaa yritys. Ensimmäistä lasta yritetään

Yhteistyössä