Hakutulokset

  1. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Täällä dpo9-10, ei niin minkäänlaisia oireita...pessimistinä olen jo päättänyt että aukkarin vois tehdä vaik maaliskuussa kun mies ekana hoitanut oman osuutensa, lupasi oman näytteensä toimittaa helmikuussa. Sit saatais jatkosuunnitelma ja heti huhtikuun matkan jälkeen hoitoihin. Että...
  2. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mun tilanne: dpo 8-9, lopetan Lutinuksen lauantaiaamuun joten menkkojen alkamisajankohta ois aikaisintaan ma 26.1. mut todnäk ti 27.1.tai viim ke 28.1. Jos ei kuulu niin testailen varmaan pe 30.1.koska silloin tarkoitus lähteä vanhempien luo viikonlopuksi...tietäis että kippistetäänkö äipän...
  3. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Lennis: meidän vauvaprojektista tietää mun vanhemmat, koska heillä aikanaan oli haastetta samalla alueella niin ollaan saatu paljon tukea heiltä. Mulla on muutenkin aina ollut tosi läheiset välit perheeseen ja puhutaan kaikesta niin on ollut vain luonnollista puhua tästäkin. :) Lisäksi...
  4. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Lennis: meidän klinikalla sanotaan että joko seksiä menkkojen loputtua 1,5 viikkoa joka toinen päivä tai ovistestit. Laskurit ei ole luotettavia, ja tutkimusten mukaan melkein puolet pareista yrittää raskautta väärään ajankohtaan koska laskevat ovisajankohdan väärin. :) Eikä punkku ole...
  5. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Vitamiineista yms: itse käytän MiniSunin raskausvitamiinivalmistetta jossa foolihapon lisäksi jodi-lisä, jota ei taida muissa raskausajan vitamiineissa olla. Voi olla että olen väärässäkin. :) Lisäksi MiniSunin kalsium+D 10mikrogr (kaikille raskautta yrittäville suositellaan D-vitamiinia ja tuo...
  6. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Liljah: Meidän lääkärit sanoo samaa eli Cipralexia voi käyttää (mikäli se tarpeen on kuten sun tapauksessa, monethan käyttää kys.lääkettä vain koska se on joskus määrätty eikä kukaan ohjaa lopettamiseen/vähentämiseen), mutta äippäpolilta käsin mietitään mitä tehdään raskauden vikalla...
  7. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Iitukka81: tupakka on ehdoton ei, hoidot voidaan jopa evätä kunnallisella puolella jos tupakointi runsasta eikä potilas/pariskunta ole motivoitunut radikaaliin vähentämiseen/lopettamiseen. Yksityinen hoitaa siitä huolimatta, kun raha kelpaa. Tutkimuksien mukaan sekä miehen että naisen tupakointi...
  8. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Liljah, nyt en äkkiseltään muista Cipralexiin liittyviä suosituksia, mutta voin kysäistä töissä meidän lääkäreiltä! :)
  9. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Omasta tilanteesta: laskutavasta riippuen nyt dpo 5 tai 6. Tänään vessassa käydessä tosi vähän jotain limansekaista rusehtavaa jäi paperiin, toiveikas osa minusta ajattelee että oisko voinu olla kiinnittymismerkkejä ja pessimistinen osa meinaa että kuitenkin oon Lutinuksen asettimella vaan...
  10. C

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Liljah, kyllä laskeminen aloitetaan vasta ekasta kunnon vuotopäivästä, ei tiputtelusta. Jos tiputtelua on muutama päivä ennen kunnon vuodon alkua niin ei ole raskautumisen kannalta merkitystä. Vasta jos yli 4 päivää tiputtaa niin saattaa olla keltarauhasen toiminnassa häikkää. Siis saattaa olla...

Yhteistyössä