Hakutulokset

  1. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    heippa minäki täällä vielä käkin. Ihanaa lukea noita synnytyskertomuksia, itku tulee aina siin kohtaa ku vauva tulee maailmaan :heart: Yöt olen onneks nukkunu hyvin edelleen. Pari viimeistä yötä on menny siihen et herään siihen et maha menee kovaks ja sit se helpottaa ja taas saan unta. Ei...
  2. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    heippa merisimpukka: ei täs auta muu ku olla positiivinen, turhaan sitä olis negatiivinen. Se on lähempänä kuitenki ku koskaan ;) Täällä siis vielä odotetaan. Tulee ku tulee. jalava: oon vähä kyl kade ku sulla se on jo takana :) Toivottavasti se hyvinkää osoittautuu hyväks paikaks...
  3. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moikka vai on Merisimpukalla ollu migreenia, se on kurjaa kyllä. Mulla on raskauden aikana tullu muutaman kerran sellaista et alkaa tulee sahalaitaa silmiin ja sit se menee niin pahaks ettei kunnolla näe eteensä. Pakko mennä sulkee silmänsä. Noin 20 minsaa pitää silmiä kii niin se menee ohi...
  4. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNEA SYNNYTTÄNEILLE!!! :flower: Ihanaa kuulla et monet on päässy jo synnyttää. Täällä itse kun odottelee eikä malttais enää. Olo on hyvä joten sen takia ei oo kiirettä. Oli kiva lukea synnytyskertomus (sori en muista kenen se nyt oli :ashamed: ) Minä jatkan täällä odottamista. rv 38 + 4
  5. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nostoa meille taas
  6. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    ihanaa kuulla kuulumisia Jalava! Ai ei se ollukaan niin kamalaa ku luulit. Hyvä niin ja hyvä että kaikki meni hyvin. Onnea vielä pienestä tytön tylleröstä. Nyt se on ohi sulta, meillä vielä edessä :whistle: Kerro lisää ku ehit.
  7. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    moikka täällä kaikki hyvin. Neuvolassa olin eilen ja kaikki kunnossa. Synnytys on mielessä joka päivä mutta en jaksa stressaa. Se on pakko kuitenki tehä joten ei kandee sen enempää miettii. ELTSU: älä lue niitä synnytystarinoita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) Mä en ainakaan tee sitä, hulluks...
  8. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    Marisk toivottavasti ei joo. Eilen tuli ekaa kertaa mietittyä et apua miten mä kestän sen kivun. Vauva nimittäin liikku eilen yhtäkkiä niin paljon ja kovaa et sattu ihan älyttömästi, siinä samassa mietin et supistus on vielä kovempi joten siinä sitten kestät. :whistle: Kai sen sit kestää ku...
  9. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nostelua. Tänään olis neuvola. Mitään synnytykseen viittaavaa ei ole tapahtunu vielä. Kauheesti ei olis enää aikaa laskettuu. Silti täytyy ajatella et se voi mennä yli koska muuten tulen hulluks jos ei kuulukaan laskettuna aikana. Mies ei kans meinaa millään jaksaa odottaa. Täällä olo edelleen...
  10. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moi Merisimpukka...: ei oo pitkä aika joo. Täytyy jotenki vaan jaksaa. Keksii paljon tekemistä niin et päivät menee nopeesti ja ei ehi liikaa ajattelee. Tiistaina olis seuraava neuvola. Katotaas mitäs siellä sanotaan. Moni mun tuttu on ihmetelly et miksei oo tehty täällä tuusulassa mitään...
  11. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    heibsan Jalava on tosiaan synnyttäny, olikse keskiviikkona. Kävin huhtikuisten pinosta kattelemas ku ei kuulunu mitään. Varmaan tulee kertomaan meilleki kuulumisia joku päivä? Luulis et pääsee viimeistään huomenna pois jos ei oo mitään ongelmia ollu. Toivotaan et kaikki on kunnossa. Minä...
  12. H

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    Onnea Commanderille ja Parasta aikaa. Täällä ollaan kyllä mutta en oo jaksanu kirjotella ku tekstiä tulee muutenki niin kauheesti :) Olo hyvä mutta ei malttais odottaa. Täytyy vaan koittaa nyt kestää jotenki. Mitään oireita ei oo ollu vielä et syntymään olis lähtemässä mutta eipä niitä aina...
  13. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nostelu alkoi...
  14. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moi voi vitsi, en oo enää käyny hetkeen kattomassa tätä palstaa ku tuntu hetken et olin ainoo joka tähän kirjotti. Siks olen pudonnu täysin keskustelusta. Oletko Marisk nyt löytäny ne yksityisviestit? Mä laitoin sulle viestiä tulemaan silloin pari viikkoa sit meinaan... Täällä edelleen...
  15. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    epätoivoisesti nostan jälleen. Mihin osa kavereista putos :'( =)
  16. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    Tiipu on hävinny siliän tien :( Olisko kellään mielenkiintoa tavata joskus? Meillä tais olla jo parilla laskettu aika lähellä joten ehkä joskus olis kiva myös tavata sit ku tulee oltuu kaikki päivät vaan kotona vauvan kans muuten? Kauheessa kiireessä oli pakko tulla laittaa pari riviä taas...
  17. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nosto
  18. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    vielä jatkoa tohon mun kirjotukseen. Luin uudestaan mitä olit Marisk kirjottanu. En ole menossa sinne liikunta juttuun. Näillä viikoilla ei enää jumpata :) Mitä tulee tohon sun kysymykseen terveyspalveluista ja kelasta jne. Mun kokemus on tuusulan lekureista ja neuvolasta. Miehellä on kohta 7...
  19. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    voi vitsi, mihin noi muut hävis. Mua nyt harmittaa ku löyty Jokelastaki porukkaa ja tää ei oo iso paikka :) Onneks sentään sinä Marisk pysyt vielä kelkassa. Milloin sulla MARISK olikaan laskettu aika? Ja mikä se on mistä kysyit et meneekö sinne kukaan? Mä tulin just viimeisestä...
  20. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    NOSTO Mihin se Tiipu jäi???? koitan vielä kerran palata asiaan. Tää juttu ku oli pudonnu jo niin monta sivua.

Yhteistyössä