Hakutulokset

  1. H

    Kasvun hidastumasta, minkä kokoisia 8 kk teillä muilla?????

    Meillä poika on nyt 8 kuukautta ja eilisessä neuvolassa niinkuin sitä edellisessäkin, ihmeteltiin pojan kasvun hidastumista. Nyt lääkäri laittoi sairaalaan lähetteen tarkempia tutkimuksia varten. Syytä ei kuulemma huoleen ole, sanoi lääkäri mutta otetaan kaikelta varalta. Suututtaa noi käyrät...
  2. H

    Jatkuva kitinä

    Vähä reilu 5 kuukautinen
  3. H

    tuleeko teidän vauvalle hikka kun nauraa?

    ihan sama juttu, poika 5kk. Aina ku innostuu niin tulee hikka ;)
  4. H

    Influenssa rokote

    Kuinka moni meinaa ottaa sen rokotteen? Itse olen kahden vaiheilla ku ei haluis et poikaa pistettäis jatkuvasti. Mutta en haluis myös hänelle mitään tauti kierrettä. Jotenki kyllä olen kallistumassa siihen ettei anneta vaan annetaan sitten sairastaa jos se on tullakseen.Sehän olis se...
  5. H

    Jatkuva kitinä

    Kitiseekö kenenkään muu vauva koko ajan? Meidän poika tuntuu kitisevän, ei nyt tietty ihan koko ajan mutta tosi paljon. Hänellä oli tossa pari viikkoa sellainen jakso et oli niin tyytyväinen koko ajan eikä mitään kitinää ollu. Sitä ennen oli ja nyt on taas kolmatta päivää jatkunu. Mistä se voi...
  6. H

    Miksi vauva on alkanut öisin nukkua huonosti?

    kuulostaa tosi tutulta ja olen itse samassa tilanteessa joten on kiva kuulla muiden kommentteja asiasta. Ihan normaalia se varmasti on ja uskon sen liittyvän kasvuun?? minkä ikäinen sulla on? Mulla on kohta 3,5kk vanha poika.
  7. H

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    voi vitsi, nyt vasta löysin tän palstan. Eipä oo paljoo ehtiny koneella olla. Meille syntyi poika 9.5. Strategiset mitat oli 52cm ja 3805g. Synnytys meni tosi hienosti ja ei ollu paha. Nyt täytyy alkaa lukee mitä kaikkee ootte kirjotellu. Meidän poika on muuten tosi kiltti, välillä itkee kans...
  8. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Anri82: olen täysin sanaton, otan syvästi osaa teidän suruunne. Elämä on joskus julmaa :'(
  9. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moikka en oo malttanu kauheesti koneella olee. Ja sit ku maltan niin ehin lukee kaikkien jutut ja sit kuuluu kutsu... KOitan tässä joku päivä löytää aikaa kirjottaa kuulumiset. Tsemppiä odottajille.
  10. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nosto
  11. H

    Tikit auenneet?

    mulla kans auki päällikerros, alla olevat sulavat tikit pitää tarpeeks kiinni sitä. Se ei ole tulehtunut. Muista suihkutella vaan tosi useasti ja anna ilmakylpyjä. Ja älä pelästy sellasta jännää hajua. Se haisee samalle ku vauvan napa, avohaavat haisee sellaiselle. Mutta se voi tulehtuu joten...
  12. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moikka pitkästä aikaa ehtii kirjottaa. Mulla on vaihdellu se laskettu aika niin moneen kertaan et sen takia voi olla et oon sekoillu sen kans. Mutta siis päivä ennen laskettua tuli. Se oli se laskettu aika mikä saatiin ekasta ultrasta. Joskus neki pitää paikkansa hyvin. MISSU: joo hyvinkäällä...
  13. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moikka tytöt Mites teillä sujuu? Ilokseni ilmoitan että poikamme syntyi 9.5 klo. 15.30. Päivä ennen laskettua aikaa. Kaikki sujui todella todella hyvin. Mun synnytyskokemus ei vois positiivisempi olla. Nyt elämä on ihanaa ja ollaan niiiin onnellisia koko perhe. Synnytys kesti vaan 9,5h, kun...
  14. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    moikka ilokseni ilmoitan että poikamme syntyi 9.5 klo. 15.30. Päivä ennen laskettua aikaa. Kaikki sujui todella todella hyvin. Mun synnytyskokemus ei vois positiivisempi olla. Nyt elämä on ihanaa ja ollaan niiiin onnellisia koko perhe. Synnytys kesti vaan 9,5h, kun kerran ottaa huomioon että...
  15. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    moikka neuvolasta tulossa, kaikki kunnossa. Painoa +400g/vk. Vauvan pää on kuulemma ihan niin alhaalla jo ku voi olla. Joten tulovalmiina mutta...saa nähä koska tulee. Vähä alkaa jo tuntua siltä ittestään et lähtö voi olla lähempänä ku mitä oireet on antanu ymmärtää. Onneks oon nukkunu tosi...
  16. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    heips on mese. Laitatko tiedot tulee niin otan sut ryhmääni :) Täällä taas uusi päivä. Neuvolaan pitäis mennä iltapäiväl. Tuli nukuttua kauheen pitkät unet, tosi jees mutta silti oon ihan poikki. JOhtuu varmaan just siitä ku nukkuu niin paljon. Mutta kohtapa ei nukuta varmaan. Tulis se vauva...
  17. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    Merisimpukka: ei tässä tosiaan enää kauaa voi mennä :D Mutta eipä sullakaan nyt enää mahoton aika ole... Jännittääkö sua yhtään jo? Kesä menee niin nopeesti kuitenki että kohta pääsette muutki tositoimiin. Täytyy kyl sanoo ettei kyl kateeks käy jos tulee oikein kuuma kesä B) Mä oon muuten...
  18. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    moikka paljon onnea kaikille vauvansaaneille jälleen. Monilla on jo käyny onni. Minä täällä kans odottelen edelleen. Ajatukset on ristiriitaisia. Eilen vähä kiukutti illalla jo ku ei vauvaa kuulu. PItäis nyt pitää ne ajatukset vaan kurissa. Nyt pitäis saada itsestään irti et lähtis tonne ulos...
  19. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    moi neuvola meni hyvin. Ei ollu mitään ihmeellistä. Kovasti odottelen täällä edelleen. Hohhoijaa. Huomenna taas olis neuvola. Kyllä siellä nyt saa rampata. Mietin tässä jo eilen et miten se vauva mahtuu vieläki liikkumaan näin hyvin tuol masussa. Ja sit mietityttää et onkohan sillä kaikki...
  20. H

    Tuusula/Jokela/Hyvinkää

    nostetaas meidän porukkaa taas. Täällä edelleen odotellaan. Pientä oireilua kyllä on mutta se nyt ei välttämättä kerro mitään. Täytyy vaan malttaa nyt edelleen. Se on kuitenki taas lähempänä kuin koskaan ;) viikonloppuja. heitar ja nuusku 39 + 2

Yhteistyössä