Hakutulokset

  1. A

    Kavereita Turusta 26v äidille ja kahdelle tytölle, miksei myös miehellenikin:)

    Kirjoittelepa DevilishDream osoitteeseen ansku_1984@yahoo.com Täällä myös kovasti kaipaillaan perhetuttuja. Minä ja mies ollaan molemmat 25-vuotiaita, tyttö 4v. Ja ollaan muuten vähän samantyyppisellä alalla :)
  2. A

    Äitejä Turun seudulta!

    Täällä Turusta 25v äiti ja 4v tyttö. Kavereita olis aina kiva saada lisää, ja mahdollisesti myös sellaisia perhetuttuja, joiden kanssa viettää aikaa :) Meidän perheeseen kuuluu siis minä, tyttö 4v ja avomies. S-postia saa laittaa: ansku_1984@yahoo.com
  3. A

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Tuonne vauva haaveissa 2011-2012 kävinkin jo itseni laittamassa. Elikkä pikkukakkosta olisi haaveissa, ja aloittamassa yritystä varmaankin syksyllä 2010. Ainakin näillä näkymin.. Saisin mielelläni siihen mennessä painosta vähän pois. Kun tulin raskaaksi esikoisesta, painoin 57 kg...
  4. A

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    VauvaSuunnitteilla86: Muistan itsekin esikoisesta haaveillessani, ettei ystäväpiirini juuri reagoinut juttuihini. Olin silloin 20-vuotias, tyttö syntyi sitten samana vuonna kun täytin 22-vuotta. Kaveritkin alkoivat olla kiinnostuneita vauvan tulosta kun masu kasvoi, ja heistäkin oli ihan hauska...
  5. A

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Eli kakkonen olisi toiveissa vuodelle 2011.. Meillä on yksi lapsi siis ennestään, mutta kakkonen olisi sitten ensimmäinen minun ja mieheni yhteinen lapsi, eli nykyinen lapsi on edellisestä suhteesta. Tarkoituksena olisi käydä kierukka poistamassa syksyllä 2010 ja silloin sitten aloittaa...
  6. A

    Constance, Pink Prison & All About Anna: saako vuokrattua jostain, tai mistä saisi edullisesti hankittua?

    Eli otsikossa tulikin kysymys.. Eli löytyyköhän ihan videovuokraamoilta, vai pitääkö omaksi hankkia.. Ja jos, niin mistä saisi edullisesti? Onko mielipiteitä kyseisistä leffoista, miehen kanssa olisi tarkoitus yhdessä katsoa..
  7. A

    Missä Helsingin hotellissa kannattaa yöpyä jos toivomuksena kylpyamme ja suht edullinen hinta?

    Eli siis mitä Helsingin hotellia suosittelisitte? Kylpyamme olisi tärkeä, kun kotona ei sitä ole, ja koen sen sellaiseksi rentouttavaksi kokemukseksi, joka hotellissa yöpyessä tulisi olla... Hintakaan ei saisi huoneella kohota taivaisiin..
  8. A

    Kauniit hiukset tai Bella-liikkeestä kokemuksia? (Turku)

    siis hiushuone Kerhossa vai? en löytänyt hinnastosta ripsienpidennystä...
  9. A

    Kauniit hiukset tai Bella-liikkeestä kokemuksia? (Turku)

    Olisiko kenelläkään mitään positiivisia/negatiivisia kokemuksia jommasta kummasta liikkeestä? Ripsien pidennyksiä menisin laittamaan, eli erityisesti jos siitä kokemusta, kuulisin mielelläni :)
  10. A

    Suositelkaa hyvää klitoriskiihotinta yhdynnän aikana

    Eli yksinkertaisesti, mikä olisi paras klitoriskiihotin yhdynnän aikana, sormien lisäksi tietysti ;) Joissain asennoissa miehen on vaikeaa päästä sormin "avustamaan", ja itse kokisin mukavammaksi välillä omien sormien käytön sijaan jonkunlaisen kiihottimen. Onko noista sormivibroista...

Yhteistyössä