Hakutulokset

  1. M

    karppaajien tsemppiketju

    Huoh, tulipas illalla sorruttua suklaatuuttiin ja muutamaan karkkiin. :ashamed: Tuli huomattua sokerin terveellisyys: olin HUMALASSA! :O (Humala on tuttu olotila, ei tosin viime vuosina enää... 3. vuotta absolutisti.) Miehen kommentti mun herkkuhetken jälkeen: "Jahas, rouva päätti sit lopettaa...
  2. M

    karppaajien tsemppiketju

    Tänään 4. päivä mahdollisimman vähillä hiilareilla mitään laskematta ja erehdyin käymään vaa'alla = paino tasan sama kuin aloittaessani. :kieh: Vatsa voi kylläkin paljon paremmin eli siinä on jo syy jatkaa tällä linjalla. Tälle aamua ehdin jo pohtia, pitäisikö kuitenkin aloittaa laskeminen...
  3. M

    karppaajien tsemppiketju

    Tää päivä on kyllä menny harvinaisen helposti! =) Aamusta join pari kuppia kahvia mustana. Aamupäivästä typyn kans nautittiin leikkelelautaset eli pari siivua kinkkua, metukkaa, juustotikkuja, keitettyä munaa sekä kurkkua ja dippailtiin majoon. Kuuden korvilla vasta oli nälkä, taltutin sen...
  4. M

    G: Mitäs teillä syödään tänään?

    Meillä syödään tänään kukkakaalimuusia ja possua kermakastikkeessa, lisänä tuoresalaatti ja jälkkäriksi mustikkavaahtoa.
  5. M

    karppaajien tsemppiketju

    Oli pakko rekkautua ja lisätä tää ketju seurattaviin. On niin pirun hankala joka kerta yrittää etsiä tää ketju... Jooh, mun karppauksen alottaminen meni taas keturalleen. Meillä oli vieraita pari vuorokautta ja tottakai tuli syötyä kaikkea, mitä ei pitäisi syödä... Noh, tänään aloittelen...

Yhteistyössä