Hakutulokset

  1. E

    PAS:n ( kemiallinen) jälkeinen raskaus- nopea lihominen , hämmennys ja muuta

    Hei, täällä on rv 4 monen yrityksen jälkeen, ja nyt on niiiiin sekava olotila että ajattelin jos täältä saisi tukea. Mulla oli PAS, kemiallinen ja turposin jo hoidoista paljon, kiloja tuli vajaa 3. Nyt kokoajan paino nousee lisää ja en oo yhtään sinut sen kanssa että voin NYT JO näyttää...
  2. E

    Rukousketju lapsettomille

    Ihanaa että löysin tämänkin ketjun. Itse olen kans kristitty, ja olen tosi kiitollinen jokaisesta esirukoilijasta. Siunausta ja voimiaa kaikille!!!
  3. E

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    ja vielä..löysin lyhennetaulukon. Meillä siis ICSI-hoidot meneillään . Se täytyy viel sanoa, että kun olen lukenut näitä keskusteluja niin sanon kyllä että meillä on käynyt hyvä onni lääkärin , klinikan ja hoitoonpääsyn suhteen. Päästiin hoitoihin heti,, kun soitettiin sinne ( turun...
  4. E

    Huono sperma, kokemuksia?!

    ja nyt löysin noi lyhenteiden selitykset, siis meidät laitettiin ICSI-hoitoon :)
  5. E

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    niin siis, tarkoitin että tänään on alkion siirto. Onko täällä jossain noista lyhemmyksistä selitystä??:headwall:
  6. E

    Huono sperma, kokemuksia?!

    niin, siis alkion siirto =)
  7. E

    - Pitkään esikoista yrittäneet - 2011 -

    mites tolle listalle pääsis..meillä tälläinen tilanne: lasta ollaan yritetty vuodesta 2001, vuonna 2004-2005 oltiin hoidoissa, joista tuloksena raskaus ja keskenmeno. Pieni ero tuli, ja nyt kun elämäntilanne on taas hyvä aloitettiin hoidot joulukuussa 2010 ja nyt TÄNÄÄN solujen ruiskutus (=...
  8. E

    Huono sperma, kokemuksia?!

    Moips. Meidät klinikalla laitettiin suoraan IVF hoitoon, koska myös miehen sperma huonompaa. Mutta keskustele ihmeessä lääkärin kanssa asiasta! Tsemppiä!! <3 p.s meillä solujen siirto tänään, jännittää!!!

Yhteistyössä