Hakutulokset

  1. P

    Mistä päin olette?

    Pori...muuttanut tänne viime keväänä
  2. P

    Uusia ystäviä porista!

    kai niitä vikoja on joka kylässä ;) mutta ihan mukavalta paikalta on tuntunut vaikka kyllä täällä aikoinaan tuli pyörittyä jonkin verran... muutin isojoenrannan tuntumaan!!
  3. P

    Uusia ystäviä porista!

    31 tuli just mittariin =)
  4. P

    Etitäänkö taas kaveleita?

    PORI...juuri tänne muuttaneena kaipaa uusia kavereita!!
  5. P

    Uusia ystäviä porista!

    kuukausi sitten muutin miehen ja työn perässä tänne poriin,meillä on meneillään uusio perhe,itselläni on kaksi tyttöä,3 ja 6vuotiaat. miehelläni 13 ja 8vuotiaat. olisi kiva saada täältä päin uusia ystäviä lasten merkeissä ja kahvitteluun,shoppailuun... Kun ei vielä tunne kaupunkia kauhean...
  6. P

    Heippa vaan kaikille!

    Oikein rohkaisen mieleni ja kirjoitan tänne...uusio perhe meillä aluillaan ja kiva ois kuulla muiden kokemuksia asiasta. Itellä 3 ja 6vuotiaat tytöt ja miehellä 8 ja 13vuotiaat pojat. Muutin miehen perässä ja vaihdoin totaalisesti paikkakuntaa,sekin aika huimaa. ois kiva saada juttuseuraa...
  7. P

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Neljättä viikkoa porissa asustellut 31vee äiti etsii uusia ystäviä!! lapsia kaksin kappalein,3vuotias ja 6vuotias. kahvitteli seuraa,lenkkeilyyn ja höpisemään kaikesta maan ja taivaan välillä =) yvllä tavoittaa :)
  8. P

    Päivystääkö joku? ja miten järjestät lastenhoidon?

    okei..pakko myöntää että nytkin kulutan täällä aikaani ;)
  9. P

    Päivystääkö joku? ja miten järjestät lastenhoidon?

    kiitoksia vaan...kovaa kyytiä tulossa :D
  10. P

    Päivystääkö joku? ja miten järjestät lastenhoidon?

    Tuo mulle hoitoon..olen muuttamassa kaupunkiin missä asut ja olen työtä vailla :)
  11. P

    Huomio pori!!

    Huhuilen jos tälläiselle 30vee äitylille löytyisi rupattelu seuraa silloin tällöin,alan käydä porissa usein enkä tunne sieltä ketään joten uudet kaverit olisi tervetulleita.Lapsia on kaksi 2vee ja 5vee tyttelit :hug: pistelkää yvttä :wave:
  12. P

    Muita eronneita!

    Olisi kiva jutustella muiden äitien kanssa jotka ovat eronneet ja ehkä jo elävät uudessa suhteessa,olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tästä tilanteesta. itse olen eronnut 8kktta sitten ja lapsia on kaksi,2vee ja 5vee tytöt. voi laittaa vaikka yvttä =)

Yhteistyössä