Hakutulokset

  1. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Pahoitteluni ja iso :hug: teille Hopottitar ja Angelina. Haltia älä luovu toivosta ennen verikokeen tekemistä, vuoto voi olla niin yksilöllistä Itselläni viime päivät on mennyt pohjamudissa rämpiessä...tulos oli negatiivinen ja pettymys valtava. :'( Tänään pystyy jo ajattelemaan...
  2. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tervehdys! Vähiin käy tämän pinon piinailijat... Haltia ja Krismo, täällä täysin samanlaiset oireet. Tänään tullut hieman lugeen sekoittunutta tummahkoa vuotoa pikkuhousunsuojaan, hyvin vähäistä mutta silti huolestuttaa. Tuntemukset viittaisivat menkkojen alkamiseen...fiilikset aika...
  3. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    [/url] Mukana menossa tiistaina 14.10.2008: Toiveikas72: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 13 Krismo: ?, punktio ? ja siirto ? Testipv 16.10.pp12 haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp12 Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10...
  4. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Onnittelut kaikille plussanneille :flower: Tämän pinon onnistumisprosentti alkaa näyttää aika hyvältä!=) Lämmin :hug: kaikille jotka ovat joutuneet pettymään. Uskoaan ei kuitenkaan saa menettää! :heart: Itse piinailen ensimmäistä kertaa ja menossa on pp7... täytyy sanoa että vaikea on...
  5. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille, muistakaa ettei yrittänyttä laiteta kyllä se onnistuminen sieltä vielä tulee! Onnittelut plussaneille! Minulla oli tänään alkionsiirto, toissapäiväisestä punktiosta saadusta 15 munasolusta 10 oli hedelmöittynyt. Top-alkioita oli 6 eli saatiin...
  6. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Täytyy sanoa, että punktio ei ollut ollenkaan niin paha kun olin pelännyt. Munatorvien aukiolotutkimus oli kivuliaampi ja epämielyttävämpi. Punktiossa saatiin talteen 15 munasolua, nyt sitten jännätään kuinka moni niistä hedelmöittyy...huomenna selvinee jo jotakin ja keskiviikkona on...
  7. T

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Tervehdys kaikille! Vieläkö saa liittyä mukaan tähän syyskuun pinoon? Meillä takana kaksi epäonnistunutta inseminaatiota, nyt meneillään 1. IVF, punktio on huomenna 29.9 ja alkion siirto 1.10.

Yhteistyössä