Hakutulokset

  1. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Hirmuisesti onnea ÄPYLILLE! :flower: Mulla alkoi eilen illalla pitsan syönnin jälkeen aivan karmeat vatsakivut. Koko vatsa turposi ihan palloksi ja särkyyn jouduin ottamaan buranaa. Koko tämän päivän olen sängyssä maannut kivun takia. Vatsa tuntuu painavan niinkuin siellä olisi kivi...
  2. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Täällä jännittävä viikko alkamassa... Viime kierto kesti 18 päivää, ja nyt kp 23 menossa. En tiedä minkä pituiseksi kiertoni muodostuu, kun tämä on vasta toinen kierto pillereiden pois jättämisen jälkeen. Luulis kuitenkin, että jos en ole raskaana, kuukautiset todennäköisimmin tulisivat...
  3. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Onnea plussanneille!! Täällä on taas varsin epämääräinen tilanne. Ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen kesti siis 18 päivää ja sen jälkeen on nyt sitten tullut about kaksi viikkoa ruskeaa vuotoa. Nyt se on ehkä loppu. Jos kierron laskemisen siis aloittaa siitä ekasta...
  4. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Nonni, verta tulee tänäänkin, eli ensimmäinen kierto pillereiden jättämisen jälkeen jäi näköjään 18 päivän mittaiseksi. Tänään siis kp 2. Jospa tällä kierrolla tulis ovislimatkin sitten. Ostin vehnänalkioöljyä, ja alan sitä hörppimään, jospa se auttais ovislimoja ilmaantumaan :)
  5. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Onnea Mervi-Elinalle plussasta ! :) Mulla on nyt kp 21. Ovislimoista ei oo kierron aikana näkyny vilaustakaan (vaikka kp:nä 10 gyne näki munasarjassa munarakkulan kehittymässä), ja tänään on tullut vähän verta. Tää on mun eka kierto ilman pillereitä, joten kierron pituudesta ei ole tietoa...
  6. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Ihan mielettömästi onnea Veeruskalle! :flower: Mulla on menossa nyt kp 16 eikä ovislimoja kuulu vieläkään :/ . Gyne siis viime perjantaina arvioi ultran perusteella, että kp:nä 15 pitäis ovis olla. Voikohan mitenkään olla mahdollista tulla raskaaksi ilman ovislimojen ilmaantumista...
  7. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heippa! Täällä uusi vauvakuumeilija! Pääsenkö mukaan listalle? Otin viimeisen Cerazette-pillerin 19.5., ja nyt odotellaan tärppiä :) . Lapsia ei meillä ennestään ole, ja ikää meillä molemmilla on noin 30 vuotta. Mulla on endometrioosi ja toinen munasarja enää jäljellä, mutta gynekologin...

Yhteistyössä