Hakutulokset

  1. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Jatkan yksinpuhelua :) Näköjään mun on ihan turha edes yrittää arvailla mitä kropassani tapahtuu :(. En tiedä milloin ovulaatio oli ja oliko sitä. Se vuoto, joka alkoi kp 20 maissa, ei loppunutkaan, vaan runsastui ja jatkuu edelleen. Ehdin jo innostua ja nyt sapettaa. Kai nää sitten on...
  2. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Mitä muille toiveilijoille kuuluu? Mulla tais ekaa kertaa olla ihan selkeä ovulaatio =) . Alkuviikosta housut oli koko ajan ihan märät ja seksiä teki mieli koko ajan. Nyt tekee enää mieli seksiä :laugh: . Ennen tuota oletettavaa ovulaatiota munasarjoissa oli pieniä tuntemuksia. Kummallista...
  3. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heippa! Täällä ollaan vielä! Kp 17/33 nyt menossa. Olen joutunut syömään lääkkeitä, jotka ei sovi raskaana oleville tai raskautta suunnitteleville, joten tämä kierto meni vähän sivu suun, mutta seuraavalla kierrolla yritys jatkuu taas. Raskausuutisrikasta vuotta kaikille! Ja hirmuisesti onnea...
  4. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    No nyt sitten olis kp 1/33. Pillereiden lopettamisen jälkeen en muista että olis kertaakaan aiemmin ollut menkkatuntemuksia kuukautisten aikana, mutta nyt on ja verta tulee.
  5. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Megara, sorry, mutta älä sittenkään vielä laita uutta kiertoa alkaneeksi.. ei tule punaista verta vieläkään.
  6. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Megara, laittaisitko mulle huomenna kp 2/32, kiitos. Nyt vuoto taisi vihdoin muuttua ruskeasta tahnasta punaiseksi vuodoksi. Olen aiemmin laskenut kierron alkamaan ekoista vuotopäivistä, vaikka vuoto olisi ruskeaa, ja alan nyt laskemaan kierron oikein. Olisi kiva tietää mistä se johtuu, että...
  7. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Pakko lisätä vielä tuohon edelliseen, että olen nyt about viikon ajan ollut todella väsynyt. Iltapäivällä jos otan päikkärit, niin en meinaa herätä millään, samoin esim. tänä aamuna sama juttu. Nukun myös öisin sikeämmin kuin ennen. Mut oisinko sit tulossa kipeeks kun paleleekin nyt niin kovasti.
  8. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Voi itku teidän tilannetta pippuri 79 ja leiska :(. Pidän peukkuja pystyssä, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Mullahan on myös endometrioosi, ja toinen munasarja poistettu, kun siellä oli lopulta 1 kg:n mittaiseksi kasvanut kysta. Jäljelle jäänyt munasarja oli leikkauksen aikaan ihan...
  9. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Pullero-pallero, tosi ikävä tilanne sulla. Raskausoireet ilman raskautta on kyllä outo juttu ja aiheuttavat ihan turhia toiveita. Toivottavasti kaikki kääntyisi parhain päin ja olisitkin raskaana. Mulla nyt sitten ruskea vuoto alkoi, eli en taida raskaana olla. Huono olokin päänsärkyineen...
  10. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Hei taas pitkästä aikaa. Onnea kaikille plussanneille :flower: ja pahoittelut Leiskalle :hug: Mulla alkoi viimeksi kuukautiset ihan ajallaan, ja nyt on kp 26/28-29. Olen yrittänyt olla ajattelematta vauva-asioita liikaa, enkä ole seuraillut mikä kp on menossa ennen kuin tänään katsoin...
  11. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Joo, toivottavasti plussaamme kaikki loputkin ennen joulua! Tsemppiä kaikille!
  12. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Onnea valtavasti dana! :flower: Mulle on näköjään ihan liian haastavaa kirjoittaa tänne säännöllisesti :ashamed: Viimeksi kun kirjoitin tänne niin jännitin olisinko raskaana, mutta enhän sitten ollut. Megara, päivittäisitkö mulle KP18/28-35 yk 6, kiitos. En ymmärrä miten sitä aina...
  13. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heipähei! Mulla sökähti kone ja piti ostaa uusi kun ei saatu vikaa korjattua, joten jouduin jonkin aikaa olemaan nettipimennossa, mutta I'm back :) Täällähän on taas moni plussannut, valtavasti onnea! Nyt täällä olis jo kp 32/28-35 menossa, eikä täti ole kyläillyt, joten jänniä aikoja...
  14. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Paljon onnea Guess ja pikkuapina! :flower: Mulla taitaa menkat olla päättyneet. Pillereiden pois jättämisen jälkeen menkat ovat kestäneet joka kerta kaksi viikkoa, ja nyt näyttäisi vihdoin siltä, että tällä kertaa kesto oli "vain" viikon. Jospa hormonitoiminta olisi nyt kunnossa, ja olisi...
  15. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Taas on pitkä tovi vierähtänyt viime kirjoituksestani. Yritän nyt vähän tsempata ja päivitellä useammin.. Täällä on taas moni plussannut, hirmuisesti onnea Tiude, Järvenneito, Hipsu 82, BTL ja babyy :flower: Megara, olipa kurja lukea harmillisia uutisia, tosi kurja juttu. Toivottavasti...
  16. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Heippa, en ole vähään aikaan ehtinyt palstailemaan ja minut oli siivottu pois listalta, pääsenkö takaisin? Mulla alkoi menkat reilu viikko sitten eli nyt olis sitten kp9/29-35. Yk 4 taitaa olla nyt. Mulla on jokaiset menkat kestäneet kaksi viikkoa, onko muilla noin pitkiä vuotoja...
  17. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Hirmuisesti onnea uusille plussanneille! :heart: Mulla kesti menkat jo toisen kerran peräkkäin kaksi viikkoa. Nyt on jo kp21, enkä ole huomannut että ois ovulaatio ollut. Tänään mulle ei maksamakkara maistunut (maistui tosi pahalta ja piti äkkiä huuhdella suu etten olis yrjönnyt) ja...
  18. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Nonnii, mulla nyt sitten kp1/29. Ehkä ensi kierrosta raskaaksi sit. Eipä tässä niin kiire ole, tärppää sitten kun on sen aika.
  19. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Tervetuloa pikkuapina mukaan jännäilemään! Ja tsemppiä Gardenille, toivottavasti plussa pärähtää testiin! Testasin aamulla ja selkeääkin selkeämpi nega oli testin tulos. Vatsan turvotus on jo laskenut, mutta painon tunne ja alavatsan lievä kipu kävellessä on vieläkin. Sellainen olo mulla on...
  20. J

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Höh, katsoin kuvia plussatesteistä, ja huomasin, että tuossa meidän tekemässä testissä haamuviiva oli ihan väärässä paikassa :/ . Eli en nyt sitten ole varmaankaan raskaana. Pitänee aamulla kuitenkin testata vielä uudestaan.

Yhteistyössä