Hakutulokset

  1. T

    PP3..

    Pitkästä aikaa täällä! 21+2 taitaa olla viikot nyt :) Huomenna on aamulla rakenneultra! Aika rientää! :) Kaikki on sujunut jotakuinkin hyvin, ei ole ollut suurempia pahoinvointejakaan. Väsymystä oli aikansa, mutta sekin väistyi muutama viikko sitten. Nyt tuntuu, että "hyvänolonhuippu" on...
  2. T

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiitos kaikille onnitteluista :) Itse vieläkin melko epäuskoinen kuitenkin, kun ei ole muuta "todistetta" kuin yksi positiivinen testi :) Varhaisultra ensi maanantaina, siihen asti pitänee vielä toppuutella itseään.. vaan pistää se hetkittäin jo hymyilyttämään :) Mukava lueskella muiden...
  3. T

    PP3..

    Ohhoh! :O Yli viikko viimeisestä kirjoituksesta kulunut! Mihin se aika rientää!?:) Voisinpa sanoa, että pitkä on ollut viimeinen viikko, ja luultavammin seuraava on vielä pidempi :D 1.8 on siis eka ultra (jotain 6+6..?) Viimeisen viikon tuntemukset...? Eipä juuri mitään:confused: Hiukan on...
  4. T

    2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

    Jokohan sitä uskaltautuisi tälle palstalle ilmoittautumaan... Elämäni toinen positiivinen testi 12.7. (Ensimmäinen 08/2001 kohdun ulkoinen) Kymmenen vuotta on siis tätä odotettu. Vuosia aktiivisemmin, kunnes hermot ei enää kestäneet..:| Yli kuusi (!) vuotta meni ensimmäisen tuoresiirron jälkeen...
  5. T

    PP3..

    On kait tämä hommaa :) Eilen tähän aikaan epätoivoinen, tänään epäuskoinen ;) Olisko tosiaan niin, että pp:t vaihtuu rv:ksi ? :O En ole vielä oikein sisäistänyt asiaa... En saanut ketään eilen oys:sta kiinni, joten ei tunnu niin "viralliselta" kai siksikään ;) Ristus, ku on kylymääh! :)
  6. T

    PP3..

    Kiitos kaikille onnitteluista:) Matka on vielä pitkä, ennen kuin huokaista uskaltaa. Tiedänpä nyt kaikesta huolimatta, että mahdollista se kuitenkin on :) Meinannut jo kymmenen vuoden aikana usko loppua, kun ei niin mitään merkkiäkään:| Nyt hymyilyttää:) Toivottavasti tunne kestää pitkään vielä...
  7. T

    PP3..

    Jep, hain testin, että saan negan alta pois... Raskaana 2-3 :confused::eek::whistle::D:O:confused::heart:
  8. T

    PP3..

    PP11 aamu alkaa taas selkäkivulla: / siis en käsitä.. kävin pe hierojallakin, ja sai selän auki, eikä se vaivannut vkl.. eilen taas alkoi orastamaan, ja nyt tuntuu pahalta taas istua.. :kieh: ***kele! En tiedä, pitäskö se päästää itsensä piinasta ja hakee se testi.. saispa sen negan sitten alta...
  9. T

    PP3..

    Kyllä mä oon ty-hy-mä! :laugh: Sinnillä pääsin tänään apteekin ohi ostamatta raskaustestiä, mutta enpä sitten voinut pitää näppejä erossa ovulaatiotesteistä, mitä jäi yli oviksen bongailusta. Jostain luin, että voi näyttää raskauden.. Komee hymynaamahan siihen tuli.. tämähän se sitten helepotti...
  10. T

    PP3..

    PP10.. viikonlopun ollut nettipimennossa.. Pe-la välisenä yönä en nukkunut kovin hyvin (olimme poissa kotoa) ja heräilin usein. Neljän maissa heräsin siihen kovin tuttuun tunteeseen. 110% varmuus siitä, että nyt alkaa vuoto. Siis ei mitään epäilystä. Saman tunteen kokenut elämässä yli 250...
  11. T

    PP3..

    Huomenta vaan :) Parin tunnin päästä on siirrosta viikko vierähtänyt.. Pahoinvointia on edelleen, ja tuosta aamuisesta hikiryntäyksestä on tullut jokapäiväinen ilmiö: / Eilen iltapäivällä oli rinnoissa tunne, että joku tulikuumalla hiilihangolla härppii sisältä päin.. ei muodostunut jatkuvaksi...
  12. T

    PP3..

    Ja kuudes päivä käyntiin. Jokseenkin olen nyt varma, että uusiksi tämä menee.. en tiedä miksi, mutta näin vain on: / Pahoinvointia on edelleen, mutta kaipa siihen alkaa turtumaan..vain semmoista jatkuvaa "pala kurkussa", ei varsinaisesti ole tarvetta puklia. Jos jottain poistiivista täytyy tästä...
  13. T

    PP3..

    PP 5 käynnistyy. Kuumaa aaltoa pukkas aamusta, onneksi en ollut vielä ehtinyt käydä suihkussa ;D tuli nimittäin ihan reilu hiki pintaan koko kropasta :) (vajaa puoli tuntia lugeista) Vatsassa on edelleen kipuja, mutta ovat vaihtaneet paikka :confused: aiemmin olivat vasemmalla (josta...
  14. T

    PP3..

    PP4 ajatuksia... olipa erikoinen päivä eilen! Olen normaalioloissa tunteiltani erittäin tasainen (lukuunottamatta päivää ennen vuotoa, jolloin olen kuin p***lle ammuttu karhu ;) ) mutta eilen mentiin murhanhimoisesta raivosta hysteeriseen itkuun! :D Liekö nämä luget aiheuttaa mielialaan mitään...
  15. T

    PP3..

    Tästä se taas lähtee... muutaman välivuoden jälkeen tehtiin pe ensimmäisen IVF:n ensimmäinen PAS.. yksi siirrettiin, "valioyksilö", sanoi lääkäri. Jotenkin ei vaan jaksa uskoa, että se tarttuisi, saati jaksaisi loppuun asti..: / Lauantaina aloitin tukihoitona luget, seurauksena pahoinvointi...

Yhteistyössä