Hakutulokset

  1. H

    Miten tekisitte jatkossa? Tytön kaverit ja heidän äitinsä...

    Siis laitatteko te äidit toisillenne joka kerta viestiä jos lapsilla on ollut jotain pientä konfliktia? Kyllä minäkin olen joutunut pariin otteeseen selvittelemään kahden muun äidin kanssa lastemme riitoja, mutta silloin riidat ovat olleet niin isoja etteivät lapset keskenään ole niitä voinut...
  2. H

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Mihin aikaan Häpi tapaatte sen miehen kanssa? Tapaatteko siis kahvilassa, teillä kotona vai missä? Mä oon nyt tätä ketjua lueskellut ja ihmettelen myös Häpin sanojensa pyörtämistä ja soutamista ja huopaamista. Toisessa viestissä sanoo olevansa ihminen, joka harkitsee aina tarkasti ja...
  3. H

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    En vertaisi mormoneita ja muslimeja toisiinsa. Ovat kaksi niin erilaista uskontoa. Etkös sinä jo muutamassakin viestissäsi ole sanonut ihan suoraa, että jos tuo poika on sinuun ihastunut, niin olisit valmis jättämään avomiehesi? Milloin vaihtui ääni kellossa?
  4. H

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Tiedätkö HG, että mormoneille kaikkein tärkein asia jumalan jälkeen on perhe. He uskovat, että kun ihminen menee naimisiin, hän tulee elämään aviopuolisonsa ja lastensa kanssa perheenä myös kuoleman jälkeen ikuisesti. En taida uskoa, että tuo tapaamasi mormonipoika ilahtuu, kun kerrot eläväsi...

Yhteistyössä