Hakutulokset

  1. O

    Voiko näin tyhmää ollakaan?!!?

    :D kaikki ihan suunniteltuja..nyt siis kolmella lapsella automme täysmitoitettu :whistle: ja kiireellä olemme katselleet sopivan hintaista tila autoa, ovat niin kalliita,pitää ostaa sellanen 7 hengelle.. itse asiassa mulla oli kaksoset mutta toinen tipahti vessanpönttöön(julmasti...
  2. O

    pitäiskö tehdä fazerille valitus?

    mä teen aina valituksen jos joku viallinen tuote tms, ja olen saanut ilmaisia karkki pakkauslähetyksiä korvauksena tai lahjakortteja! :wave: suosittelen
  3. O

    Lapsen kavereita yökylässä

    meillä ollu usein tyttöjä ja poikia yökylässä 3-7v :) ei niille tarvi keksiä mitään tekemistä, paitsi jos lapset ovat niitä ärsyttävän uus avuttomia jotka eivät keksi leikkejä ITSE :snotty: meillä yleensä ollut vain saunassa käyminen ja ite lapset leikkineet, iltasadut sitten.siis aivan...
  4. O

    19+ menossa

    ei ole kerrottu raskaudesta vielä edes isovanhemmille :wave: neljäs tulossa ihan tarkoituksella.. mä en vaan jaksa sitä hössötystä mitä se on sen jälkeen kun on kertonu asian :x
  5. O

    oksennustaudin ensioireet?

    mulla kun oli viimeksi niin oli jonku aika sellanen kuvottava olo ettei tehny mitään mieli jne..sitte vaan alkoi oksenteleen
  6. O

    just meni kesken

    :wave: eipä siihen syytä löytyny.. se on kuulema aika normaalia, voipi kerääntyä jotain hyytymiä sinne ja sitten ne "purkautuu", varsinkin näin alussa. olen käyny uuemmankin kerran ultrassa ja kaikki oli ihan ok,oli se niskapoimu ultra..
  7. O

    just meni kesken

    =) keskenmenona käsiteltiin ja menin ultraan tarkistuttaan niin kuvaruudussa liikehteli virkeä vauva jolla sydän löi =) 12+6 on viikkoja..mutta enpä nyt ala vielä iloitsemaan,voipihan tuo mennä vielä kesken
  8. O

    just meni kesken

    auttakaa :'( olen/olin n.11vk raskaana ja sydänäänetki kuultu nii just tuli housuun tummaa verta ja pönttöön mulskahteli limaklönttejä :$ pitääkö mennä sairaalaan päivystykseen?? mahassa kovat menkkakivut. voiko vaikka olla että tuplat ja toinen tuli pois?

Yhteistyössä