Hakutulokset

  1. S

    10kk pikkuriiviö...

    Huh, kiitos teille... ajattelin jo kaikkea kamalaa... :) Toivottavasti helpottaa pian! Onpahan esimakua siitä uhmasta, joka tulee olemaan sitten varmaankin ihan hirveä... Jaksamista vaan teillekin!
  2. S

    10kk pikkuriiviö...

    Meidän aurinkopoijasta on tullut ihan "kamala".. Hänellä on aina ollut melko voimakas temperamentti, mutta nyt alkaa pelottaa :) Hän ei viihdy missään muualla kuin ulkona rattaissa jos ollaan liikkeellä joten ulkoilemme nykyään aika paljon! Sisällä ei kiinnosta mikään, olen yrittänyt kaikkea...
  3. S

    10kk pikkuriiviö...

    Meidän aurinkopoijasta on tullut ihan "kamala".. Hänellä on aina ollut melko voimakas temperamentti, mutta nyt alkaa pelottaa :) Hän ei viihdy missään muualla kuin ulkona rattaissa jos ollaan liikkeellä joten ulkoilemme nykyään aika paljon! Sisällä ei kiinnosta mikään, olen yrittänyt kaikkea...
  4. S

    nestlen jogurtit

    Kiitokset, enpä itse älynnyt käydä lukemassa kun vain nestlen sivuilta!!!
  5. S

    nestlen jogurtit

    Onko tietoa mitähän jogurttia niissä käytetään kun niitä saa antaa niinkin pienelle vauvalle???
  6. S

    7kk vauvat

    Meillä myös sama lista kuin "murusella" paitsi että kontata ei vielä, vasta ryömimistä harjoittaa... Pituutta 68cm ja painoa 8.7kg... Ja kovasti suukotellaan kaikkia tuttuja!!!
  7. S

    7kk nukkuu paljon

    Kyllä nukkuu, meillä myös 7kk ja aivan samat uniajat kuin teilläkin... touhutaan hirveästi ja väsähdetään ykskaks... Yöt ovat muuttuneet viime aikoina myös tosi levottomiksi!!!

Yhteistyössä