Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Emeli- sehä täs on vähä hauska juttu sinänsä. Oon tehny ainaki kolmea eri laskuria netis ja kaikki näyttää eriä. Laskettu aika jäi ekasta laskurista (muuttuu joka tapaukses ultran jälkeen) ja laskureista oon käyttäny sitä mikä on pisimmällä. :D ja käytännös sit laskenu kalenterista...
  2. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Heips. Paljo on tullu tekstiä enkä millää kyennyt kaikkea lukemaan. :) Piretti nauti vielä oireettomuudesta kun voit. :) kyl ne sieltä tulee viimestää ens viikolla... Ainaki mulla tuli het ku poksahti viikkoja 6 täytee. :) Joku kysy ibumaxsta ja sehän ei oo suositeltavaa raskauden aikana...
  3. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hyi mikä olotila tääl on tänään ollut. Etova olo ja nälkä, ei mikää kiva yhdistelmä. Maanantaina töihin menoa tehdessä ja hampaita pestessä eka oksu meinas tulla. Samalla olo muutenkin koko aamupäiväin iha omituinen. Kylvetyksiä en töis jaksanu kyetä tekee. Tiistaina eli eilen tuntu kauhee väsy...
  4. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hih. Turvotusta ja lisää turvotusta... Kahvi varsinkin tuntuu olevan aika paha, paitsi aamukahvi. Tänään meinas ekat oksut lentää hampaita pestessä. Eikä työmaan hajutkaa aamutuimaan kauheesti houkutellu vaikken ennen oo mitää piitannukkaa. Jotenkin en sitte suihkuttajaksi pesuille hinkunu ja...
  5. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Heips. Menin iltavuoroon tänään ja oli työmaalla juhlat. (Vanhusten hoitokoti). Kauhia täpinä oli ku ne oli tarkotus yheltä alkaa ja omaisia oli tulossa. SILTI kun menin jo normia ennemmin, työkaverit katto mun päälle.... Menin pukuhuoneeseen ja niin niitä alkas yks toisensa jälkeen tulla...
  6. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Oireettomuus jatkuu täällä. :) nyt pitäis illaksi töihin. Jokseenkin ei nyt töihin meno nappaa ollenkaa. Mieluummin olis vaan. :) eilenki piti muka yhdessä siivota.. Noh mies tiskasi, imuroi ja vei pyykit koneeseen ja laitto vielä ne kuivumaanki. Mitä mä tein? Ööö en mitään. Mainitsinki asiasta...
  7. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Kalpeakuu: tsemppiä! En kykene edes ajattelemaan miten pahalta sinusta tuntuu. :( RauRau: kauhea kuulla onnen keskellä tuollaisia uutisia. Ihan kauhea suunnitella elämää eteenpäin kun matto viedään tuollalailla alta. Ite aamulla sain nukuttua ihmeen hyvin eikä tarvinnu kiireellä juosta...
  8. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Oon nyt raskaudesta kertonu läheisille eilen. :) tänään ei mitää oireita (jännityski hävinny ku ei tarvi salata). Ni rupesin epäilee et onko tää ees totta ja tein vielä yhen testin. Vahva plussa sieltä tuli david pregnancyn testillä heti. Kerron nyt siksi, että te jännäilijät, älkää luottako...
  9. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    heips taas. Nyt tietää munki vanhemmat ja pikkusisko. Isosiskolle ei vielä kerrota. Se kun oli sille jo nii vaikiaa ku alotettii yrittämään. (se kun on vanhempi ja jotenki kokee olevansa se jonka pitääs kaikki saada ensimmäisenä) Ja sen mies on nii lapsellinen etten jaksa sen viisasteluja...
  10. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Huh huh. Nyt on anopille kerrottu ja voi kuinka se oli onnellinen. :) tiesinki sen että se jo kovasti vauvauutisia on odottanu. Se oli nii intoa täynnä ja heti jo ettimäs vanhaa pinnasänkyä ja huolehti ettei niitten koira vaan hypin mun päälle. :D ihana. Soitin äsken myös neuvolaan ja sain...
  11. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Peikkotytsy/21/1./SeKS LA 24.9.14 Täällä selätetty 2 yövuoroa. Kauhee pelko että nukahan sinne ku tää väsy ny on mitä on. :) mut kahvilla siitäki selvis. (Max. 2kuppi) ennemmi oon juonu energiajuomaa mut sen jätin pois jo vähä ennen raskautumista. Aamulla tuli kerrottua parille työkaverille...
  12. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tiistai 21.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Keliaakikko...........kp64/?..............24v...........yk15...........1.lapsi sinsa....................kp36/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi Kp 21-30...
  13. P

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Uusi syysmasulainen ilmoittautuu. :)) Uskomaton tunne kun lukee digistä Raskaana 2-3 ekaa kertaa. Peikkotytsy/21/1./SeKS LA 24.9.14 Meillä tilanne tällä hetkellä se, että asutaan evakossa kaksiossa mieheni (25v) ja kolmen kissan kans. Meidän vuosi sitten ostetussa omakotitalossa...
  14. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Sehän siinä onki ku ne oireet enemmänki hävis. :) pissalla pitää hypätä yhtenään ja nälkä ja väsy on koko ajan. Tein digin jokunen tunti sit ja se näytti Raskaana 2-3. :) uskottava se siis on.
  15. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Joku muu sais pian opetella listan päivitystä, kun ei sinsaa oo näkyillyt. :) Fritang plussas ja mä jatkoin päivittämistä, mut nyt mul on plussa ja joku muu sais jatkaa. :) en vielä tohi lisätä plussanneisiin. Haen viel varmistukseksi apteekin testin tänään. Ei sitä muuten kykene uskomaan. :)...
  16. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Maanantai 20.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Keliaakikko...........kp63/?..............24v...........yk15...........1.lapsi sinsa....................kp35/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi...
  17. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Heips. Oireita ei nyt oo ollu mitää ihmeempiä. Enpä oo nyt nii kiinnittäny huomiotakaa ku oon ollu töis ja muuten on ollu nii menoa. Sikäli hyvä, ei ehi murehtia sitte. Paitsi yöllä unissaan. Viime yönäki näin unta jostai iha epämääräisestä... Olin saanu 2 lasta samalla kertaa, mut ne oli...
  18. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Sunnuntai 19.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Keliaakikko...........kp62/?..............24v...........yk15...........1.lapsi peikkotytsy..........kp36/34-37.............21v..........yk6............1.lapsi...
  19. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Tein taasen testin kp35 dpo12. Ja laskurin mukaan 4+2 Väritön viivanen tuli. :) ens viikolla tiistaina seuraava.
  20. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Lauantai 18.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Keliaakikko...........kp61/?..............24v...........yk15...........1.lapsi peikkotytsy..........kp35/34-37.............21v..........yk6............1.lapsi...

Yhteistyössä