Hakutulokset

  1. Y

    Mitä päälle

    olen menossa ensiviikolla kenkäkauppaan työhaastatteluun? :headwall:
  2. Y

    mustikkapiirakan ohje

    onko kenelläkään hyvää ohjetta? :p
  3. Y

    kutsu

    eikö kukaanole pitänyt minkäänlaisia kutsuja mitä laitatte kutsuihin?
  4. Y

    kutsu

    :attn:
  5. Y

    kutsu

    samoilla kutsuilla voisi pikkuhiljaa hankkia myös joululahjoja.
  6. Y

    kutsu

    pidän kauneusillan ja pitäisi saada kutsuun joku teksti.kutsut ovat ensi kuun lopussa joten siinä voisi vihjata joululahjoisakin. Onko ideoita? :attn:
  7. Y

    saikkua

    et vaikka tekisit raskasta siivoustyötä jossa joutuu ponnistelemaan ja on vuoroin hiki ja kylmä?
  8. Y

    saikkua

    pitäskö hakea lämpöä 37,4 :'(
  9. Y

    Suosittele Lapista hyvää matkailukohdetta

    Luosto, Ylläs kivoja paikkoja
  10. Y

    Iltapäivän ruokapino!

    nakkikeitto
  11. Y

    hammasväliharja

    :attn:
  12. Y

    Uusia ystäviä

    lisäsin sinut :wave:
  13. Y

    Meseilyä... kaikka kahtomaan :)

    lisäsin sinut :wave:
  14. Y

    syysväsymys

    vaivaako kellään, miten teillä oireilee. Itse joudun heräämään töihin joka arkipäivä klo 5 ja töistä tullessa on kuolemanväsynyt, tuntuu ettei mitään jaksaisi tehdä. Tänäänkin vetäsin parin tunnin päikkärit jotka piristivät hiukan. |O
  15. Y

    lomapäivistä

    kun on vakityössä ja lähtee opiskelemaan oppisopimuksella kertyykö lomapäivät samalla lailla kuin ennenkin eikä menetä lomapäiviä. :attn:
  16. Y

    opiskelusta

    onko kukaan opiskellut oppisopimuksella toimitalhuoltajaksi, tai johonkin muuhun ammattiin. kertokaa jotain opiskelustanne millaista se oli, vaatiko kovaa työtä yhdistää työnteko ja opiskelu
  17. Y

    Mesekavereita haeskelen!

    laitoin sinut listoille
  18. Y

    Pohjois-Suomesta kavereita

    Itse asustelen Rovaniemellä ja kaipaan ystäviä joiden kanssa vaihtaa ajatuksia. Ottakaa rohkeasti yhteyttä. :wave:
  19. Y

    Mikä paras silmänympärysvoide?

    Tuossa linkki http://www.oriflame.fi/prod/contents/ShopWithOriflame.jhtml johon voit merkata tiedot niin aat oman paikkakuntasi edustajan tiedot jolta voit tilata suoraan tuotteita ilman postikuluja.

Yhteistyössä