Hakutulokset

  1. P

    Vauvan kääntymisestä

    Meillä kans 2,5 kk tyttö ja kääntynyt mahalta selälleen muutaman kerran. Olen myös jo nukuttanut tyttöämme parisen viikkoa jo mahallaan lähes koko ajan. Viihtyy niin hyvin. Jaksaa nostaa päätään tarviiaessa ja näin myös pierut ja muut ilmat lähtee hyvin pois.
  2. P

    synnytyksen jälkeinen vuoto

    Kauanko synnytyksen jälkeen on normaalia, että on vuotoa. Olen synnyttänyt ihanan pienen tytön kohta kahdeksan viikkoa sitten. Verinen vuoto kesti noin 4 viikkoa, mutta sen jälkeen on vuotanut lähes kokoajan ruskea heiman klimppistä vuotoa. Neuvolaan soitin ja kysyin asiasta ja sanoivat, että...
  3. P

    Pitkät lennot

    Joudun itse työni vuoksi lentämään paljon pitkiä lentoja sekä Aasiaan, että USA:an. Itse tilasin sukat Terttu Lilja Oy:stä, mutta noita sukkia saa varmaan monista paikoista. Kannattaa kuitenkin olla joko stay upit tai sit ihan sukkahousut (on myös olemassa äitiysmalli, jos vatsa on jo kasvanut)...
  4. P

    kuumemittari

    Nykyään on myös tutti kuumemittareita: http://lillamamma.com/puoti/product_details.php?p=154
  5. P

    Millaisia elämäntapaohjeita annettu lääkärissä?

    Mun tilanne on ollut täysin toinen. Painoindeksi on ollut hieman yläkanttiin n. 26, mutta kerron kuitenkin oman kokemukseni tänne jos siitä olis jotain apua muille. Mulle ei lapsettomuusklinikalla annettu paljon muuta viikkiä, kun tuo foolihappo ja sitä aloin syömään. 9 kuukautta sen jälkeen...
  6. P

    Vakituinen työsuhde ja raskaus

    Hei, Olin samassa tilanteessa viime syksynä ja kysyin silloin liitolta kantaa asiaa. Ohesse heidän kommnetti: "Koeaikana työsopimus voidaan purkaa huomattavasti kevyemmin perustein kuin sen jälkeen. Lähinnä tilanteen voisi ilmaista niin, että purkuoikeutta rajoittaa vain se, että...
  7. P

    TURVAKAUKALON OSTO

    Juu Brion Primon saa kiinni sekä vöillä ja isofixilla ja on muihin isofix kiinnitteisiin jalusta+kaukalo malleihin verrattuna huomattavasti edullisempi. Kun muissa malleissa kaukalo+jalusta maksaa lähes 400 euroa, niin Briolla alle 200. En tiedä onko siinä sit jotain muita puutteita verrattuna...
  8. P

    Urheiluvaatteet raskaana

    Hei, Tietääkö kukaan mistä voisi hankkia jazz tai vastaavia urheiluhousuja raskaana olevalle, lähinnä siis sisäliikuntaa varten. Halusin sellaiset jotka nousisivat ylös mahan päälle, koska matalat lantiomalliset jotenkin tuntuvat huonolta ja jos on lyhyt paita, vatsa vilkkuu (josta en oikein...

Yhteistyössä