Hakutulokset

  1. P

    Ollaan mieheni kanssa kovin väsyneitä

    Moikka. Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Onko teillä omia harrastuksia tai omaa aikaa tehdä jotai itselle tärkeää? Sillai, että joskus toinen menee lasten kanssa ulos ja toinen tekee jotain, mistä nauttii, jota ei voi lasten kanssa tehdä. Käyttekö lasten kanssa perhekerhossa tai...
  2. P

    Vammalan seutu

    Heippa. Olen kahden pienen ihmisen äiti. Suunnittelemme muuttoa Vammalan seudulle. En tunne sieltä ainokaistakaan äitiä tai isiä. Nyt kysyisinkin teiltä, minkälainen paikka se on lapsiperheen asua? Kiitollinen olen kovasti jokaisesta vastauksesta. Kiitos. T. pilvinen83@luukku.com
  3. P

    Porista kavereita?

    Heippa. Aika vanha taisi tämä viestisi jo olla, mutta jos ei veikkaa, ei voi voittaa... Siispä täälläkin ois äiti Porista. Mulla on 3 v. poika ja 1,5 v. tyttö. Hirmu mukavaa ois täältä päin saada leikkiseuraa lapsille ja juttuseuraa äitille... Jään odottelemaan, jos vaikka vastaisit... Myös...
  4. P

    Ajatuksia, tunteita, tapahtumia vaihtoon

    Heippa. Pienen keijukaisen (07) ja pienen peikkopojan (05) äiti (83) on hieman yksin ajatustensa yms kanssa. Voisikohan tällä tavalla löytää oikeita Ystäviä? Kertoisitko Sinä sen minulle? Olisi niin niin mukavaa kirjotella maileja, etanapostia, joskus ehkä tekstiviestejä, sitten ehkä soitella...

Yhteistyössä