Hakutulokset

  1. N

    Taas menetys.

    Ihan ensimmäiseksi lämmin halaus :hug: menetystenne johdosta! Tuota kysymystä (miten voi olla 6sta raskaudesta vain kaksi lasta) olen joskus itsekin pohtinut... Meillä ensimmäinen oli km 05/01, toinen km 03/02, ku 05/02 ja geneettinen keskeytys (vaikean anenkefalian takia) 12/02. Sitten...
  2. N

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    Lämmin osanotto suruunne! :hug: Tarinaasi lukiessa tuli oikeasti itku ja mieleen muistuivat omat kovat koettelemukset :'( Kirjoitit niin kauniisti omasta pikkuisestanne! Jaksamista tulevaisuuteen!
  3. N

    OYS ja 4D-ultra? Kokemuksia?

    Me ollaan molemmissa raskauksissa (2v2kk tyttö ja nykyinen masu-asukki 36+6) oltu erityisseurannoissa OYs:n äitipolilla ja sikiöntutkimusyksikössä keskenmenojen, kohdunulkoisen ja vaikean rakennepoikkeavuuden vuoksi. Ultrissa on käyty niin alkuraskaudessa 7+, np kuin rakenneultrissakin ja...
  4. N

    Pitkät lennot

    Muistakaa varoa sellä kaikkia epämääräisiä ruokia! En ole Thaimaahan lentänyt raskaana ollessa, mutta toissa syksynä vietimme siellä muutaman viikon 8kk tyttöremme kanssa ja sairastuimme koko perhe vatsatautiin, pienin niin, että loman viimeiset päivät vietettiin sairaalassa :( Raskaana...
  5. N

    Seksihalut...

    Mitkä seksihalut??? Molemmissa raskauksissa halut on kyllä ollu totaalisen hukassa. Tässä toisessa tuntuu, että vielä enemmän, kun paikat on niin kuivat ja limakalvot niinniin arat, ettei voi ees kuvitella, et joku koskis alapäähän =( Ja kun masukin alkaa jo näillä viikoilla (34+2) olla niin...
  6. N

    Keskenmenon jälkeistä elämää

    Lumi-Marja (ja tietysti muutkin) :hug: Tiedän tunteesi ihan täysin... Jo sanana tuo anenkefalia on jotenkin niin kammottava... Mutta onneksi se ei kuitenkaan ole mikään elinikäinen tuomio (ellei tietysti ole perinnöllistä, jota kyllä vahvasti epäilen, kun teillä kuitenkin on lapsia) vaan...
  7. N

    keskeytynyt km vai mikä!?pelottaa,itkettää...

    tai sitten naistentautien polille tai päivystykseen (täällä Oulussa äitipoli ei ainakaan taida ottaa vastaan noin alkuraskaudessa olevia). Itse olen aina mennyt vuodon alkaessa joko naistentautien polille tai päivystykseen riippuen ihan siitä, mitä kello on ollut. 2 kertaa kyseessä on ollut...
  8. N

    Keskenmenon jälkeistä elämää

    ... vaikka se ei oikeasti siltä tunnukaan. Haluan jakaa kokemukseni Teidän kaikkien kanssa, koska oikeasti tästä tarinasta saattaa olla jollekin lohdutukseksi. :hug: Olen itse kokenut 2 alkuraskauden km:a, molemmat rv 7+ (05/01 ja 03/02). Ensimmäinen ei ollut mikään hirmuinen shokki vaan...

Yhteistyössä