Hakutulokset

  1. T

    NÄKÖ sumenee!! :-(

    ps. kiitti linkistäkin! muutenkin nää mun simmut on ollu pahat raskausajan, esmes jos illalla, kun on väsy, on mikään valo päällä vähänkin niin alan voida fyysisesti pahoin ja tulen kiukkuiseksi. Alussa se oli todella ongelma, kun oli kevätkin ja mulla valo koski kovasti tuohon otsan keskelle...
  2. T

    NÄKÖ sumenee!! :-(

    Moi! meni aikaa selvittää unehtuneet tunnukset ja salasanat. Siis kummallisia muutoksia on ollu varmaan monellakin! En oo käyttäny tippoja koska ne edestäänkin sumentaa näköä ja ei tunnu auttavan, kertakäyttöampullisia alconin opti-tearsseja kokeilin ja nekin vaan ärsytti silmiä 8-) Tosiaan...
  3. T

    NÄKÖ sumenee!! :-(

    Mullahan on tosiaan ollut mitä eriskummallisempia oireita jo reippaat 10 vuotta johtuen mm. koko selkärangan lukoista ja toimintahäiriöistä joten en ihmettelisi jos tämä olisi uusi sellainen. Nyt on ranganaukaisujumppakin ollut koko raskauden tauolla. Vähän helpotti, jospa se olisi vain...
  4. T

    NÄKÖ sumenee!! :-(

    Onkohan tämä oikea osoite kysyä. Siis raskaana viikoilla 30. Jo parin kuukauden ajan vasenta silmää on vaivannut näön sumentuminen ja olen laittanut sen raskauden piikkiin kunnes neuvola sanoi että ei kannata, lääkäriin mars, mutta sain ajan vasta viikon päästä ja nyt luin kauhukertomuksia...

Yhteistyössä