Hakutulokset

  1. R

    Millasia teijän lapset on kipeenä?

    :( meillä itketään ja naristaan koko ajan! Lääkärissä käynti oli ihan hirveä, huoneeseen kun päästiin sisään niin huuto alkoi ja ihan täysillä! Väkisin puettiin päälle ja vasta kotona rauhoittui! Mitenkähän kipeässäkin lapsessa voi olla niin paljon voimaa kun suuttuu! :o Täällä tyhmänä vaan...
  2. R

    Kialle toinen nimi?

    Minusta tuo Kia on kiva nimi, mutta on myös automerkki :whistle: siitä saattaa tulla kouluiässä jotain sanomista! Mutta mulle tuli Kiasta ekana mieleen Kia Sara Maria, en tiä mistä se putkahti, mutta kävis hyvin! =)
  3. R

    Pitkäkarvainen Collie

    yhellä kaverilla on kyseinen rotu =) tulee toimeen lapsen kanssa, on lasta kohtaan suojeleva, jolloin vieraat ei voi kovin äkkiliikkeitä tehdä lapsen lähistöllä. Haukkuu kaikki pienet äänet mitä kuuluu. Pitkä turkki vaatii säännöllistä harjausta ja takkuuntuu kyllä jos ei harjaa lähes...
  4. R

    istukan syönti

    Hyvä hyvä " taputtaa " olipas hauska juttu, uskokaa vaan kaikki! Ja kukas sitä kieltää maistamasta jos salissa kätilöltä kysyy. Voivat kyllä sen jälkeen viedä johonkin muulle osastolle kuin synnyttäneiden osastolle!
  5. R

    Hitaasti synnyttäneet

    :wave: Mulla kesti synnytys reilun 3 vrk! vedet meni tiistai aamuna ja supparit alko tuleen 10 min välein ja pisimmillään saattoi olla ehkä puolen tunnin tauko! Ja sitä jatkui vaan! sitten torstaina päivällä laittoivat kohdunsuulle jonkun kapselin! Suppareita edelleen 10 min välein ja kipeitä...
  6. R

    Katetrointi

    Mulle laitettiin katetri kun oli epiduraalipuudutus ja jalat eivät pitäneet, ei päässyt astialle! Ei sattunut, mutta helpotti huomattavasti oloa! Pois otettiin vähän ennen ponnistusta!
  7. R

    sairaalasta varastettu?

    \ Kyllä se 3 vuorokauden synnytyksen ja supistusten jälkeen ei ole maalaisjärki toiminut! :x
  8. R

    sairaalasta varastettu?

    1 rintakumi, mutta ajattelin että tietenkin sen voi ottaa mukaan, mutta sitten vasta jälkeenpäin selvisi, että nehän desinfioidaan ja käytetään uudestaan! :ashamed: Mutta olisi siitä joku voinut osastollakin sanoa! :/
  9. R

    narttukoiran valeraskaus

    Meillä on koiralla nykyisin joka vuosi valeraskaus, meidän neidillä ikää nyt keväällä 11v, nyt olis sit pieni ongelma kun meillä on 3 kk ikäinen kissanpoika, joka on hokassu että koiralta tulee maitoa! Siispä meidän koiravanhus imettää kissanpentua! Mitäpä luulette onko siitä jotain haittaa...
  10. R

    Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

    harrastan joogaa, ja joskus käyn kuntosalilla! haluaisin harrastaa: säännöllisesti uintia, mutta lähin uimahalli reilun 50 km päässä ja ei tuu lähettyä niin kauas ja sit haluaisin harrastaa rullaluistelua, mutta vauhti pelottaa!
  11. R

    poistatteko häiritsevät viiksikarvat?

    pinseteillä joskus nyppäsen irti! Ei ole ainakaan tuuheampana vielä takaisin tullut! Mutta onneksi ne ei näy kauas vaikka mustia ovatkin! itsestä vain tuntuu että ne näkyvät, mutta mieskin sanoo että jos katsoo metrinkin päästä nii ei enää näy!
  12. R

    Jouluisia kakkuohjeita:

    Kivoja kakkuohjeita =) täytynee kokeilla jotain. :flower:
  13. R

    Vs.

    Meidän Misu kisu jäi tänään auton alle! Kuoli samantien ei joutunut kärsimään! Näin maalla asutaan ja kissa on tottunut olemaan ratasajelulenkeillä aina mukana! Mutta tänään hyppäsi yht'äkkiä auton eteen! :'( haudattiin tuonne takapihalle! Meidän ystävä!
  14. R

    synnytyksen jälkeiset kivut

    mulla oli pari viikkoa maha ihan hellänä päältä ja sisältä. inhottavia jälkisupistuksia tuli noin reilun viikon, varsinkin silloin kun vauva oli tissillä! Joskus vihlaisi ihan kunnollakin, mutta onneksi ne hävisi pikkuhiljaa.
  15. R

    muita jolla tulee yskänrokko huuleen?

    \ myydäänkö näitä apteekissa vai luontaistuotekaupoissa? kirveleekö kovasti?
  16. R

    valkovuoto...

    miksei myös hiivatulehdus voisi oireilla noin? kauankos sitä on ollut? Kysyitkö siitä samalla kun kävit papassa?
  17. R

    muita jolla tulee yskänrokko huuleen?

    Tuli vaan tämmönen mieleen kun itsellä taas huuli 3 kertasena ja kipeä ku mikä! nytkin tuota vecktaviriä laittelen, mutta minulla se ei tahdo hävitä edes sillä! Ei ainakaan siinä ajassa mitä ohje sanoo! :( Rauhaset myös turvoksissa tuosta leuan alta! mulla tulee noin kerran vuojessa! meillä...
  18. R

    Synnytyksen käynnistyminen seksillä..?

    ei oo toiminu, niinku ei sauna eikä siivouskaa!
  19. R

    tietääkö kukaan

    joskus myös hiivatulehdus voi oireilla noin! mutta kannattaa käydä terkkarilla tai lääkärissä jos ei ole enne ollut hiivaa! Voi olla myös joku muu tulehdus!

Yhteistyössä