Hakutulokset

  1. miritsu

    Miksei äiti saa nukkua?????

    kuulostaa tutulta,sillon ku on mun vuoro nukkuu(harvoin) ,ni mies laittaa näin kesäsin ulkoaamupalan ja muksut ja mies on ulkona kunnes minä nousen sängystä...
  2. miritsu

    onko muita joilla ahdasmielisiä ja ärsyttäviä sukulaisia?

    jotku on jotku ei,sukuhan on aina pahin vaikka onkin rakas...
  3. miritsu

    Kuka kertoisi meidän äidille...

    onko mahdollista laittaa lapsille semmoista päälle mummilaan mistä mummi on tyytyväinen,eli laitta jotain semmoista päälle aina sinne että voi pitää sitä paitaa housuissa.... ei muuten mutta eikö nuita vanhempia pidä kunnioittaa,eihän nuo vanhemmat aina tiiä näistä nuorten muotihömpötyksistä...
  4. miritsu

    mikä häiritsee

    ei mikään,työtään tekevät.kunhan muistat olla iloinen asiakaspalveluhenkinen yksilö niin pärjäät hyvin =)
  5. miritsu

    Onko tänään jo oltu silleen?

    hei,ei oo mun onkelma jos sulla on menny luottamus miehiin.ei toi tommonenkaan oo kivaa ku tommosta kirjoitellaan. onneks mulla on luottamus kunnos ilman että tarvii olla sinisilmäinen,parisuhdetta tai liittoa ei voi perustaa kestävästi toisen ihmisen kanssa ilman että luottamus on 100%.
  6. miritsu

    Mitä tarkoittaa?

    yhtiövastike on noi kaks muuta yhteensä,ihan älytön hinta ellen sanois. ite maksaisin maks. noin 200e yhtövastiketta.ja kattoisin että taloyhtiö on niin hyvässä kunnossa jo ettei rahoitusvastiketta tarvita.
  7. miritsu

    G: minkä adjektiivin haluaisit kuvaavan itseäsi?

    ystävällinen
  8. miritsu

    miten ollaan muodollisia?

    riippuu tilanteesta,kohtelias,asiallinen ja tietyissä tilanteissa on hyvä osata etikettisäännöt(ainakin perusalkeet)
  9. miritsu

    Mä olin perjantaina baarissa...

    portsari soitti samantien sillo poliisin ja ambulanssin paikalle,kyllä se jotai korvaus sakkoo sai se äijä...mitälie.ite makasin sairaalassa ja mun oma ukko hoiteli sit noita juttuja.
  10. miritsu

    Mä olin perjantaina baarissa...

    sillon ku odotin esikoiskaksosia ni käväsin baarissa tanssahtelemassa rv 28. valitettavasti jostain kumman syystä pari ukkoo rupes tönimää toisiaan siinä mun lähettyvillä ja töinen ukkeli huitas mua nyrkillä mahaan,vahingossa. loppuraskauden makasin sitten sairaalassa,suppareitten takii...
  11. miritsu

    Täydellinen äiti..

    täydellinen äiti on täydellinen kun tietää ettei ikinä voi olla täydellinen. ilman virheitä ei voi olla täydllinen...
  12. miritsu

    sunnuntain ruokagallup

    uunikalaa kermalla ja muusia.
  13. miritsu

    Millä helpoitat..

    en siivoa vieraita varten,harvemmin meille vieraita tuleekaan aina on tuttuja ku meille tulee =) siivoan 2-3 tuntii päivittäin ja se helpottaa elämää huomattavasti. meijän 4-vuotiaat tytöt osaavat tehä jo paljonkin juttuja auttakseen kotihommissa.
  14. miritsu

    Onko tänään jo oltu silleen?

    ukkoni rakas on rekkamies reissullaan.....ni ei olla oltu SILLEEN.
  15. miritsu

    olishan tää pitänyt arvata

    meillä on kyllä iso suku,ja valehtelematta kaikki jotka asuu lähellä on töissä. mut kiitti ideasta! suunnitelmat muuttu,soitan sukulaisille töihin ja pyydän kaikki yhteen paikkaan heti töitten jälkeen....sit ku kaikki paikalla ni eväät esille ni siin on kiva yllätyspicnic. kiitos...
  16. miritsu

    olishan tää pitänyt arvata

    OK,eli kaikki lohjan lähettyviltä vieremään picnicille.....tervetulloo!
  17. miritsu

    olishan tää pitänyt arvata

    ei oo,kotipaikkakunnan naisia....monet lapsuuden ystäviä.
  18. miritsu

    olishan tää pitänyt arvata

    ei siinä mitään kai mulla voi olla hauskaa lapsien kanssa,tai tietty mulla on hauskaa. inhottaa vaan toi eilis iltanen eväs stressi,ku ei se helppoo oo tehä eväitä isolle porukalle 5 pienen lapsen kanssa.
  19. miritsu

    olishan tää pitänyt arvata

    olin järjestänyt kivan amupäivän yhessä paikassa isolle äiti porukalle lapseineen,eli tänä aamuna olis pitäny mennä eväsretkelle tän kyseisen porukan kanssa ja olin viellä luvannu tarjota kaikille eväät. eväät tein eilen illalla ja nyt syystä tai toisesta kukaan muu ei oo lähössä kun minä...
  20. miritsu

    Kelläs muulla tänään siivouspäivä?

    mulla ei oo erikseen siivouspäivää,siivoan joka päivä jotain 2-3 tuntii ja ei oo ikinä semmosta että pitäs siivomalla siivota koko koti kerrallaan.

Yhteistyössä