Hakutulokset

  1. Jokojoko

    Mies tykkää hemaisevan naispuolisen ystävänsä kuvasta FB:ssä. Onko ok?

    Ihmettelin samaa, kai sitä nyt vähän mustasukkanen saa omastaan olla :ashamed:
  2. Jokojoko

    Mies tykkää hemaisevan naispuolisen ystävänsä kuvasta FB:ssä. Onko ok?

    Olisin kyllä itekin mustasukkanen, mutta eihän tuossa välttämättä mitään törkeetä vilppiä oo takana... Kannattaa yrittää ajatella aina omalle kohalleen; ehkä sinäkin voisit puolihuolimattomasti painaa tykkäysnappia miespuolisen tuttavasi kuvan alla, kun huomaisit hänestä otetun onnistuneen...
  3. Jokojoko

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Joskus oon jostain lukenut että ruskea vuoto voi olla vain edellisten kuukautisten "jämät", eli hyvähän se vain on jos ne sieltä tippuvat pois. :) Itekin tässä nyt jännittelen, kolmatta päivää hyvin pieniä määriä ruskeaa vuotoa eikä tietoakaan menkoista! :O Tänään olis pitäny alkaa, yleensä ne...
  4. Jokojoko

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kyllä ruskea tuhru on täysin normaalia, kirkkaasta verestä vasta huolestuisin. :) Raskaanahan sinä, viivat senkun vahvistuu. :)
  5. Jokojoko

    Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    Kiitos! :) Eli jälleen se stressin eliminointi!! :D Mulla on nyt kuukautiset myöhässä, pelkästään vähän ruskeaa vuotoa tulee välillä! Melkein pieni toivo nostaa päätään... Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin ja saatte pian kanniskella pientä nyyttiä :wave:
  6. Jokojoko

    Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    Kiitos myöskin pitkästä vastauskesta! :) Kai se olis pyrittävä ensimmäisenä tuohon stressinpoistoon, kun niin monet siihen kehottaa... Mun työ ei ehkä oo varsinaisesti stressaavaa, mutta todella hermoja raastavaa (haastavasti käyttäytyvät kehitysvammaiset). Välillä puhkun ja puhisen raivosta...
  7. Jokojoko

    vauvakuumeilua :)

    Morska vaan kaikille! Yritystä ens vuoden alussa takana vuosi. Maaliskuussa sain keskenmenon, jota epäiltiin kohdunulkoiseks raskaudeks. Sen jälkeen ei oo näkyny eikä kuulunu mitään! :O Ja repikää tästä: mun työkavereista NELJÄ on raskaana, siis NELJÄ yhtä aikaa! Voitte kuvitella että ottaa...
  8. Jokojoko

    Kauanko odottelisitte, ennen rikosilmoituksen tekoa?

    Joo ilman muuta ilmotusta tekemään, vaikka olis vaan parista eurosta kyse niin itekin tekisin ihan periaatteesta! Tommoset luopiot siirtyy varmasti pikkuhiljaa isompien summien pariin pikkurahoista.
  9. Jokojoko

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Taas ihan kuin mun kirjottama tuo Milk@n teksti! "Oireet" tuntuu vahvoilta, mutta silti jotain lähes samankaltasta kokee joka kierrossa. :ashamed: Tää on raaaaaastavaaaa, onneks enää pari päivää ni on tämä kierto ohi. Ite kopsaan tuolta ylempää sitten tähän loppuun kiertoni ja tuloksen kun sen...
  10. Jokojoko

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Äääääh, edellisen kiertosi tilanne kuulostaa ihan mun tänhetkiseltä, perse, kai sitä saa iteki heittää kirveen kaivoon, ylihuomenna pitäis alkaa menkat... Huomenna sen näkee, jos tissit muuttuu kivuttomiks niin tietää että seuraavana päivänä on verta housuissa. :attn:
  11. Jokojoko

    Jos ei ole varaa ostaa lapsille lahjoja tai laittaa muuten joulua..

    Topakka toteamus! :D Ja täytyy todeta että oon hyvin samaa mieltä!
  12. Jokojoko

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tottakai on mahdollista, harva testi vielä löytää istukkahormonia 5 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Ite oon yrittäny säästää testejä ja oottaa vaan aina niitä menkkoja, koska se negatiivisen tuloksen näkeminen ainakin musta tuntuu niin paljon musertavammalta kuin kuukautisten...
  13. Jokojoko

    Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    Kiitos, ihana viesti ja ihanan paljon tekstiä! :) Sitä mulle on kans toitotettu, että unoha, lakkaa miettimästä, mutta vaikeeta se on! Tämäkin kierto on ollut joka ikinen päivä yhtä miettimistä miettimästä päästyä jokaisella valveillaolohetkellä. Noin valtavan pitkän ajan yrittäneenä tiedät...
  14. Jokojoko

    onko nämä raskausoireita?

    Eipä muutakun testailemaan! Kohdunulkoisesta raskaudesta kertoo yleensä niin valtavat kivut, ettei niitä voi olla ohittamatta. Itselläni takana vahva epäilys kohdunulkoisesta keskenmenon myötä, ja minä, jolla normaalisti on korkea kipukynnys, konttasin lattialla ja itkin/makasin sängyssä...
  15. Jokojoko

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Hei Nunneli, seuraatko vielä tätä? Miten kävi?? :)
  16. Jokojoko

    Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    Vastaavia ketjuja on varmaan tuhat, tiedän, mutta halusin perustaa omanki ketjun ja toivon että jokunen jaksais vastaillakin. :rolleyes: Yritämme esikoistamme. Maaliskuussa ihan raskauden alussa sain keskenmenon, ja raskautta epäiltiin kohdunulkoiseksi kovien kipujen ja kipukohdan...
  17. Jokojoko

    Onko suuteleminen pettämistä?

    AAAAAAHHAHA!! :laugh:
  18. Jokojoko

    Eikös tää olekin ihan positiivinen?

    Onneks olkoon täältäkin, terveisin SUPERkateellinen, kohta vuoden plussaa metsästänyt höyrypää! :flower:
  19. Jokojoko

    Onko suuteleminen pettämistä?

    Sehän riippuu aivan siitä, minkä miehesi määrittelee pettämiseksi.

Yhteistyössä