Hakutulokset

  1. M

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Enpä ole alun jälkeen kirjoitellut lukenut kylläkin joka päivä,mutta tulin ilmoittelemaan että poika syntyi 090807 käynnistyksellä viikolla 39+0,mitat oli 3340 ja 49 cm. Miikpi ja miniman
  2. M

    Te joilla on napakoru..

    Maha jo niin iso ettei muut riitä joten ostin tommosen silikoonitappikorun,ei ole mikään kaunis mutta todella hyvä kun joustaa.Oli kyllä kova työ etsiä semmonen mutta vihdoin löysin ducks tattoosta.Ai niin ja viikot on nyt jotain 36
  3. M

    Suppilomainen kohdunsuu?

    Mulla kanssa sama homma,sain sen käsityksen et tarkottaa sitä että kanavaa on mutta ulkosuu auki.
  4. M

    vantaan kaupungin vuokra-asunto

    Olen Helsinkiläinen,mutta haluaisin muuttaa Vantaalle.Mietin vain että kuinka helposti/nopeasti vantaalta saa vuokra asunnon?Meillä on tällä hetkellä helsingin kaupungin asunto.Meitä on nyt jo kuusi ja elokuussa odotetaan perheenlisäystä jota ennen pitäisi muutto hoitaa... Kiitos kaunis jos joku...
  5. M

    ponnistusvaihe

    voihan vitsi miten pitkiä ponnistusaikoja.Mä ponnistin viimisimmässä synnytyksessä(neljäs lapsi)vajaan minuutin.Sanoin silloin kätilölle että olen todella nopea synnyttäjä mutta ei ilmeisesti tajunnut kuinka nopea kun oli huoneen toisessa päässä ja lapsi tömähti yksinään siihen pöydälle,tuli...
  6. M

    käynnistys

    Mulla on joka synnytys (olen synnyttänyt 4 lasta) käynnistetty kun on kohdunsuu ollut niin paljon auki.(n.1 vk ennen laskettua aikaa)Jokaisella kerralla on kalvot puhkaistu ja viiminen synnytys kalvojen puhkaisusta synnytykseen kesti puoli tuntia,vajaa puol tuntia supistuksia ja ponnistusvaihe...

Yhteistyössä