Hakutulokset

  1. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Jellona84 eikös tuollainen juuri haamu ole?! ja haamuhan tarkoittaa plussaa! =) Odottele vielä muutama päivä, niin eiköhän ala näkyä jo selvemmin. Mulla peli pelattu. Ollaan taas kp1:ssä. :( Että mielikuvitus voikin tehdä tepposet, kun aloin jo elää vauvan odotusta kaikkine oireineni...
  2. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Nyt pärähti päälle aivan tajuton päänsärky. Pahimmalta tuntuu kun kumarrun ottamaan poikaa pinnasängystä. Buranaakaan ei taida uskaltaa ottaa, kun vielä elättelen toiveita plussaamisesta. Otin tuplavahvan espresson. Toivotaan että se auttaa. Ei kuulu mulla päänsärky kuukautisoireisiinkaan...
  3. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Niin, mikä tosiaan on tämän ryhmän kohtalo, tämä kun on niin tiettyyn aikaan sidottu. Jotenkin surullista että kiva porukka hajoaa, mutta sellaistahan elämä on. Osa siirtyy plussanneisiin, jee, onnittelut heille! :flower: Osa jatkaa seuraavaan kiertoon, onnea yritykseen! :heart: Ei meitä...
  4. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    krokohopps kylläpä nyt on kumma ettei tule selvyyttä asiaan. Masentavia nuo negat, mutta toisaalta niin kauan kuin ei ole menkkoja, on toivoakin! =) Mullakin muuten on ollut kauheita kiukun- ja itkunpuuskia jonkin aikaa sitten, mutta ne tuntuvat olevan laantumaan päin. Minäkin harmittelen kun...
  5. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Pahoittelut paapelo ja kassu :hug: ja tsemppiä ensi vuoteen, kyllä se plussa sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin. :) Itse jännään vielä. Lämmöt yhä korkealla. Menkkatuntemuksia oli aiemmin, mutta nyt ei oikeastaan mitään muuta kuin hieman etovaa oloa, mikä voi johtua jouluruoistakin...
  6. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Meillä poika (9 kk) on ihan ilmiömäinen nukkuja, ollut ihan syntymästään saakka. Ei ole liikoja joutunut yöllä pojan takia heräämään. Sitä miettii voiko tulla toista samanlaista lasta. Vai oltasko me löydetty oikea resepti! :laugh:
  7. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Mä taisin viime raskaudessa testata vasta niinkin myöhään kuin 38/29-31, voi olla jopa vielä myöhemminkin. Mutta silloin pamahtikin kirkas plussa varmaan sekunnissa testiin! :laugh: Mä en noista hcg:ista ymmärrä yhtään mitään... Mulla tänään joka tapauksessa täysin puhdas nega, ei...
  8. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    nooraneeamaria älä säkään heitä vielä kirvestä kaivoon! :hug: Ei peli oo vielä menetetty. Sullakin lämpö yhä mukavasti koholla. Mäkin tässä sinnittelen mukana negasta ja pikkutuhrusta huolimatta. =) Jellona84 mä mittaan kans aina lämmön suusta. Sen takiakaan en voi aamulla mitata jos oon...
  9. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Mulla myöskään ei onnistu aamumittaukset pojan takia, kun hyppään kans vauhdilla ylös. :D Joskus päivällä sitten mittailen, kun ehdin ja muistan. Mut lämmöt tosiaan on nyt vielä korkeemmalla kuin heti oviksen jälkeen, enkä tietääkseni ole kipeäkään. Mullakin on ollut joskus pidempiä ja...
  10. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    paapelo, mikä kp sulla on menossa? Mulla kp 28/28-30 ja olen aika samoissa tunnelmissa. Odottelen, tai siis pelkään, menkkojen alkavan koska tahansa. Aamulla testasin negan ja vähän myöhemmin sain aavistuksen ruskehtavaa paperiin, mutta se ehtyi saman tien. Lämpöäkin edelleen 37,39. Mulla ei...
  11. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Iloinen, kiitos tsemppauksesta1 :) Mullahan tosiaan on vasta 28 huomenna. Jotenkin mielsin asian niin, että se on jo tänään, mutta näinhän asia meneekin. Siis jos menkat alkaa tänään, niin onkin kp 1 ja kierron pituudeksi jäisikin 27. Odotellaan ja katsellaan.
  12. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Testasin sitten negaa aamulla :(, kp tosin vasta 28/28-30. Eikä siinä vielä kaikki, yhdellä vessakerralla nyt päivällä jäi paperiin aavistus rusahtavaa tuhrua, aivan aavistuksen pieni aavistus. Normaalisti tuskin olisin sitä edes huomannut, mutta tässä tilanteessa sitä on tietysti aistit...
  13. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Ihana uutinen, esmeralda-! Onnittelut! :flower: :flower: :flower: gutupallolle pahoittelut. :hug: Ihmetyttääkö sinua ettei lämmöt laskeneet kuukautisten alettua? Jospa kyseessä valemenkat... Itselläni oli tuhruvuotoa menkkojen aikaan viime raskaudessa. Itse tässä sinnittelen vielä...
  14. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    nooraneeamaria voi kun tietäiskin koska testaan. Kahden testin pakkaus on tuossa odottamassa. Aika aikaistahan vielä on, viimeks testasin (plussan siis esikoisesta) vasta sitten kun oli menkat kunnolla myöhässä. Toisaalta jos testais nyt, niin nega ei vielä kaatais maailmaa, vaan vois toiveilla...
  15. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Kiitos, Iloinen, että pääsin niin nopeasti "virallisesti" mukaan! :D Ei meillä vielä ole varsinaista yrityskiertoa, ei tosin oikeaa ehkäisyäkään... Tähän asti on vain vältelty pupuilua oviksen aikaan, mutta nyt tosiaan ovis yllätti etuajassa. Ja huomaankin olevani tosi innoissani! :laugh...
  16. O

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    Vieläkö pääsee mukaan...? Jouluaatto tosin mennyt, mutta testausvalmiudessa olen ollut koko ajan, ja lukenut jännityksellä teidän muiden tarinoita. Onnittelut plussanneille! :flower: Kp tänään 27/28-30, joten ei sinänsä kiirettä testata vielä, mutta tässä kierrossa tunnistin mielestäni oviksen...

Yhteistyössä