Hakutulokset

  1. C

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Heips! Täälläkin on vauva saapunut maailmaan. :) Torstaina 11.2 menin käynnistykseen, koska epäiltiin vauvan olevan kovin iso. Rv:t tuolloin 38+2. Aamulla 9 aikaan laitettiin tippa, joka ei aiheuttanut suurempia supistuksia. Kalvot puhkaistiin iltapäivällä kahden maissa. Pariin tuntiin ei...
  2. C

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Moikka! Päivitän hiukan noita tietojani, eli laskettu on nykyään 23.2. 4d-ultrassa käyty tällä viikolla ja meille on tulossa poika. Ei kuulemma ollut epäselvyyttä, eikä jäänyt arvailujen varaa. :) Painoarvio 750g ja pituus 32cm. Keskikäyrällä mennään. :) Sikapiikin olen myös ottanut reilu...
  3. C

    Kertokaas te lastenvaatefriikit...

    Onko sulla kuvaa näyttää? Tai löytyisköhän netistä kuvaa vastaavanlaisesta? Ei nuo yksärit näköjään toimi taas. :)
  4. C

    Kertokaas te lastenvaatefriikit...

    mistä nuo kuvien haalarit on? :)
  5. C

    Kertokaas te lastenvaatefriikit...

    Olen ap. :) Nytkypylly: Tuo on juuri jotain sellaista, mitä haen. Ihana. :)
  6. C

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Heips! Mahtuuko mukaan? :whistle: Plussattu on muutama päivä sitten ja LA on 22.2, kolmas tulossa ja ikää 28v. Synnyttämään menen SAS:iin. Tyttö- tai poikaoloa ei vielä ole, mutta eiköhän se olo tule jossakin vaiheessa. Ennestään on jo 7v. tyttö ja 2v. poika. Oireita ei vielä löydy...
  7. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Moikka! Haamu on vahvistunut plussaksi, joten odotus on alkanut. LA on laskureiden mukaan 22.2.2010. :) :heart: Onnittelut uusille plussanneille ja peukut pystyssä testaajille. :) Hyppään tuonne helmikuisiin pikkuhiljaa, mutta käyn täälläkin vielä pälyilemässä. :D Lukaisimpa tuossa...
  8. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Moikka! Mä tein hädissäni testin, kun olin niin malttamaton ja tällasta näytti.. http://www.aijaa.com/v.php?i=4354197.jpg En usko vielä plussaksi, testailen sunnuntaiaamuna uudemman kerran, ennen kuin lähdetään linnanmäelle. :) Toivon kuitenkin parasta. Tänään siis vasta kp 24/26...
  9. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moikka! Mulle voi päivittää kp 3/26 mun kierto on nyt ollu jo kaks kuukautta noin lyhyt. :o Yritys siis täysillä käynnissä ja yksi pettymyskin jo takana. Nooh, onhan tässä aikaa. :) Iästä on ollut puhetta, jotenka vastaan tässä omalta osaltani siihenkin, että vuosia löytyy 28. Onnea...
  10. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moikka. Mulla siis nyt kp 4/28. Nyt oli tarkoitus aloittaa hommat, mutta ajateltiin nyt kumminkin vielä vappuun venyttää. :) Jospa sitten sen jälkeen. Asumme kerrostalossa vuokralla 3h+k 73m2 vielä hetken pienen, ostimme omakotitalon pari viikkoa sitten ja sinne pääsemme muuttamaan...
  11. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moikka vaan kaikille! Olen laiskana vaan lueskellut juttujanne taustalla. Mulla tänään kp 8/28 ja ajateltiin seuraavien menkkojen jälkeen aloittaa tositoimet. :D Ei millään jaksa odottaa kesään. :) Mies muuten kosi eilen, olen ihan onnesta sekaisin. :heart: Nyt vetäydyn taas...
  12. C

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Moimoi!! Meillä haaveissa kolmonen ja kierukka lähdössä helmikuun alussa. :) Ihanteellista olisi raskautua loppukesästä 2009, mutta parempi aloittaa yritäminen hyvissä ajoin, jos ei heti tärppääkään. Minä olen vm. -81 ja mies -83. :) Edelliset lapset tyttö -02 ja poika -07. :)

Yhteistyössä