Hakutulokset

  1. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Huvittaa, kun lukee tota mun tekstiä. Kukahan tästä päivärytmin muutoksesta enemmän "kärsii", minä vai vauva? :laugh: "Mun vauvani ei toimi kuin kello, miten saan sen taas aikaan?" :D
  2. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Huomenta! Suht hyvin nukuttu yö takana. Yhden aikaan tyttö kiljahti vielä mutta sen jälkeen nukkui heräämättä. Tai ei oikeastaan ollut hereillä mutta unissaan mönki, etsi tuttia ja parahteli. Viime päivinä on ollut päivän rytmit jotenkin sekasin. Nukahtaminen on kestänyt pahimmillaan 1½ tuntia...
  3. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Terveiset muikku ja pottu -markkinoilta! Porukkaa oli ihan kiitettävästi. Vaatteet haisee mukavasti loimulohelle! Mutta oli ihaqn kiva käydä siellä pujottelemassa rattaiden kanssa, kun on niin kiva ilma. Ei kuitenkaan liian lämmintä. Eipä sieltä ihemetä mukaan tarttunut: sukkia tytölle ja...
  4. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Tietääkö kukaan, järjestetäänkö tänä syksynä tai ylipääntään sellasta lasten värikylpyjuttua? Muistaakseni viime keväänä oli Etelä-Saimaassa juttu vauvojen "värikylpy-taideteosten" näyttelystä. En ole varma kulkiko se tuolla nimellä, mutta varmaan tiedätte mitä tarkoitan.
  5. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Kävin tänään ystävättären kanssa syömässä ja kuluttamassa hieman aikaa kaupungilla. Käytiin satamassa jätskillä. Ihanan lämmintä vielä, muttei sellasta tukahduttavaa kuumuutta ku kesähelteillä. Satamassa oli hiljaista ja must oli ihan istuskella siellä ja syödä jäätelöä ja höpistä...
  6. K

    Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

    Päätin sitten rekisteröityä... Onnea Ukkikselle, kaksinkertaiselle äipälle! :flower: Tuo nopea avautumisvaihe ja kunnon kivunlievityksen puute kuulostaa niin tutulta...

Yhteistyössä