Hakutulokset

  1. L

    Kelle kaikille kerroit keskenmenostasi?

    Itse olin alkuun ihan kamala hölöttäjä, ja tuntui että olisin voinut avautua asiasta holtittomasti vaikka kaupan kassalla. Kai se oli vain tapani käsitellä asiaa :/ Loppujen lopuksi kerroin kuitenkin niille ystäville jotka tiesivät raskaudesta, ja parille tutullekin tuli lipsautettua liian...
  2. L

    Raskaana heti keskenmenon jälkeen?

    Mulla oli kans vielä 5 vkoa keskeytyneestä keskenmenosta ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä positiivinen testi ilman että olin raskaana. Ja mulla meni ihan ihmeellisesti niin, että välillä testi haaleni, oli haamuja ja puhtaita negoja, ja sitten yhtäkkiä taas ihan selkeää plussa pari testiä. Ja...
  3. L

    ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen...

    Mulla oli ensin noin pari viikkoa vuotoa, tosin jälkimmäinen vain pientä tiputteluvuotoa. Siitä kolmen viikon kuluttua, eli viisi viikkoa tyhjennyksestä taisi olla menkat, jotka oli normaalia kivuliaammat ja runsaammat, mutta kesti n.4 vrk kuten normaalistikin. Jaksamisia täältäkin päin :hug:
  4. L

    Raskaaksi keskenmenon jälkeen

    Itselläni todettiin alkuvuodesta keskeytynyt keskenmeno viikolla 12, sikiön koko vastasi noin viikkoa 8 ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Odotettiin vain jälkivuodon loppumiseen, tosin menkat tulikin siitä jo parin päästä. Ensimmäisestä kierrosta menkkojen jälkeen tärppäsi :) Minulle...

Yhteistyössä