Hakutulokset

  1. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Onnea vaan kaikille vauvan saaneille ja muille tsemppiä odotukseen! Nyt vasta saan aikaiseksi kirjoittelua tänne kun olen ollut niin kipeä synnytyksen jäljiltä.. Tosiaan jouduin osastolle jo 8.5 kun minulla todettiin raskausmyrkytys ja maksa-arvot pamahtivat arvaamatta korkealle..Siellä sitten...
  2. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Teillekkin nyt ilokseni ilmoitan, että meille on syntynyt ihana pieni tyttö 14.5 , tytöllä painoa 3580kg ja pituutta 49cm.Itse olen vielä synnytyksen jäljiltä kipeä, päästiin vasta kotiin.Kirjoittelen enemmän kun tästä toivun vähäsen. Onnea myös sinulle kuunlilja!
  3. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Pitkästä aikaa täällä teidän kuulumisia lukemassa..Minullekkin tarttui se julmetun kamala flunssa ja jouduin sairaalaan korkean kuumeen (39!) kanssa, siinä samalla sitten supisteli julmetusti kun yskin koko ajan vaan.Nyt kuitenkin taas kotona,ihanaa..Synnytystapakin sitten varmistui ihan...
  4. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    täällä sitä vielä supistusten kourissa ollaan,just kun ajattelen et nyt se lähtö tuli niin supparit loppuvat, kuten eilen illalla kävi..Onnex kävi näin sillä meidän digikamera oli sitten ihan itsekseen mennyt rikki kun sitä eilen kokeiltiin..Huomenna siis lähdettävä kameran ostoon,vaikka...
  5. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Terveiset täältä äippälomalta, kova siivous ja järjestely käynnissä.La ja su välisenä yönä jo kärvistelin kovien supistusten kourissa joten nyt yritän hillitä tuota siivousta,mutta kun jotenkin on saatava päivät kulumaan..Uutena vaivana (painon lisääntymisen myötä) sormenpäät ovat muuttuneet...
  6. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Täällä suunnalla aloitellaan huomenna viimeistä työviikkoa ennen äitiysloman alkamista.Enää siis 4 päivää töitä,raskaalta tämä onkin jo tuntunut..Aloitan siis varhennetun äippäloman 25.3.Työni on niin raskasta ja odotan oikein loman alkua, tässä vaiheessa ei halua enää riskeerata mitään kun näin...
  7. R

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Täällä olisi yksi kolmannesta IVF:stä plussannut onnellinen odottaja, viikkoja on jo kasassa 28+5.Sen verran taustaa, että meinasimme heittää jo hanskat naulaan koko vauvahaaveilun kanssa, yhteensä 3 vuotta tätä hoitorumbaa kesti. Odotin ensin kaksosia, mutta toinen tuli ulos jo varhaisessa...
  8. R

    Hyperi

    Tosiaankin olen laskenut tähän hoitoihin mukaan inssit ja nyt sitten kolmas ivf tuoresiirto toi toivottavasti toivotun tuloksen.Välissä on myös lukuisia pas siirtoja.Monta kertaa olen toivoni menettänyt, mut sitkeä kannattaa näköjään olla.Monesko yrityskerta sinulla Lapin matkaaja? Tsemppiä.Älä...
  9. R

    Hyperi

    Hei vaan kanssasisaret! Olen tässä juuri selviytynyt hyperstimulaation pahimmasta vaiheesta makaamalla viikon sairaalassa tippaletkun jatkeena.Olipas aivan kamalaa.Mitenkähän kaun tämä kestää? Onko kenelläkään kokemusta? Hyvää tässä on tietysti se, että olen raskaana ja hcg on 1450.Tämä oli...
  10. R

    pitkä lapsettomuushistoria

    Hei! Minäkin mietin, että epätoivoisia tässä jo ollaan.Meillä takana clomeja 4 kiertoa, sitten inssejä kolme.Kaksi IVF hoitoa ja kolme PAS siirtoa.Tuloksena yksi raskaus joka meni kesken..Nyt ei enää mitään pakkasessa ja kolmas hoito suunnitteilla.Minä en anna periksi ennen kuin sanovat että...

Yhteistyössä