Hakutulokset

  1. J

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Jokos nyt ennättäisi tänne kirjoittamaan. Meidän TYTTÖ syntyi 24.8.2012 (40+0) klo 02.54. Pituutta neidillä 50 cm ja painoa 3955g. Maantaina päästiin kotiin. Tytön rytmit on sen verran sekaisin, että meillä nukutaan päivät ja huudetaan yöt. Viime yö meni tosin jo hieman kahta edellistä...
  2. J

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Vähän omanapainen päivitys täältä suunnalta. Eilen alkoi neljän maissa aika napakat epäsäännölliset supistukset ja yhdentoista aikaan illalla ne muuttui säännöllisiksi, ja niitähän tulikin koko yön alle 10 min. välein. Nukkuminen jäi siis viimeyöltä. :confused: Nyt kuuden jälkeen supistusten...
  3. J

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnittelut kaikille jo synnyttäneille ja tsemppiä ja voimia niille joilla jakautuminen alkaa olla käsillä. :) Surusilmät Ei oo Oulussa nykyään enää tutustumisia synnärille. Netissä vaan se pikkuinen videonpätkä, josta näkee minkä näkönen paikka suunnillen on. :laugh: Täällä eilen aamusta...
  4. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Ultrassa käyty. Tyttö oli niin jalat levällään, ettei jäänyt kyllä kenellekkään epäselväksi kumpi on tulossa. :D Rakenteet oli kunnossa, mutta kontrollikäynnille täytyy mennä istukan sijainnin ja lapsiveden määrän takia joskus rv 32. Nyt alkoi mieltä painamaan, jos tuo alateitse synnytys ei...
  5. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Tooosi pitkästä aikaa täällä kirjoitellaan. Innoissaan olen aina lukenut muiden kuulumisia, mutta itse olen näköjään aika huono kirjoittamaan. Kisuliinalle paljon tsemppiä ja positiivisia ajatuksia! Hurja uutinen kyllä tässä vaiheessa. Täällä odotellaan kovasti ylihuomista rakenneultraa...
  6. J

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Mukaan ilmoittautuu yksi myöhäinen syttyjä. :) Ensimmäistä lasta täällä odotellaan, laskettu aika 24.8, sairaalana OYS, rakenneultra 11.4 ja itsellä ikää 23. Raskaus mennyt tähän saakka hyvin. Oireita ei pientä öllötysoloa ja väsymystä lukuun ottamatta ole juuri ollut. Maha kasvanut jo niin...

Yhteistyössä