Hakutulokset

  1. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Huomenta! Kesälomareissu ohi, vihdoinkin. Kiertelimme sukulaisten luona vaihtelevalla menestyksellä. Onneksi saatiin miehen kanssa muutama kahdenkeskinen hetki ja pari täsmäiskua tehtyä kierron puolivälin paikkeilla. Kiertopäivien laskemiset ja oviksen tikuttelut jäivät tältä kierrolta...
  2. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi hopsan :hug:, jaksamista sulle! Toivotaan nyt sitä pientä ihmettä vielä! Se keskusteluapu voisi kyllä olla ihan hyväksi, joskus ulkopuolisen kanssa juttelu on niin tarpeen. Uusi näkökulma puolueettomalta ihmiseltä ja ihan vain toisen läsnäolo ja kuuntelu saattaa saada ihmeitä aikaan. Ja...
  3. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    jaahas pahoittelut ja lohtuhalaus.:hug: Täällä sama tilanne, kp 1 tänään. Kierron loppua kohti oli jo niin varma olo pettymyksestä, kun kroppaa seurailin. Suru tuntuu ehkä hieman pienemmältä, kun tähän varautui jo etukäteen. Nyt sitten taas uutta kiertoa ja uutta pettymystä kohti. En aio...
  4. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    jaahas kovasti peukkuja sulle huomiselle! Kuulostaa kyllä hyvältä... Kmistä tilasit noita testejä? Ajattelin itsekin kokeilla jotain muuta nyt tulevaan uuteen kiertoon, kun 2 viimeisessä kierrossa olleet Davidin testit ja ne ei oo kyllä mistään pihaisin. Täällä odotellaan tätiä vielä...
  5. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kpahoittelut tädistä :hug: kurja juttu. Mulla on myös ihan p***at fiilikset, ei ole toivoakaan - tätiä odotellaan parin päivän sisällä saapuvaksi. :( On niin kurja olo siitä, että en enää näköjään luonnollisin keinoin onnistu raskautumaan. Tässä kierrossa kun noita pupuilupäiviäkin oli...
  6. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi ei Hopsan :hug:. Miksi kaiken pitääkin olla niin vaikeaa, en voi ymmärtää. :'( Toivotaan vielä kuitenkin sitä plussaa sinulle, jos se vielä olisi tässä kierrossakin mahdollista? Kurjat fiilikset sulla on varmasti, mutta koita jaksaa. Tuttuja nuo sinun ajatukset ovat minullekin. Kun elämän...
  7. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sadana tervetuloa mukaan! Täällä meitä "vanhuksia" on muitakin! :) Hopsan ja jaahas, kiitoksia jälleen tsempityksistä! Toivotaan teillekin parempia fiiliksiä näihin piinapäiviin ja muutenkin - meillä on kaikilla näköjään aika lähekkäin kp:t menossa. Hopsan, pitää varmaan kesän jälkeen...
  8. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hiljaista tosiaan on... Itse olin viikonlopun kyläilemässä lasten kanssa, kun mies oli työreissussa. Laitan nyt nopsasti ja härskisti vain omaa napaa. :/ Oviksen bongasin taas kp 15 (tai 2 mielestäni tasavahvaa viivaa - en sitten tiedä kun kyseessä ne p***at david-testit). Pupuilut...
  9. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällä kp1/27-32. Oikein paljon onnea Ronjalle!:flower: Ja Scarlethille tsemppiä - lupaavalta vaikuttaa, toivottavasti saat hyviä uutisia pian! Oma tilanne ei yllättänyt, olo oli niin luovuttanut ja varma olin tästä tuloksesta jo heti oviksen (tai oletetun sellaisen) jälkeen. :( Nyt...
  10. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    hopsan, kiitos tsempityksestä! Ehkä tässä on vielä toivoa, vaikka ei siltä tunnukaan. Mielestäni ovis oli omien tuntemuksien perusteella hieman myöhemmin kuin testien näyttämä (ehkä) tasavahva ovisplussa, ja pupuilut tosiaan jäi viimeisen kerran ennen miehen työreissua kp 15, eli todennäköisesti...
  11. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heissan! Täällä oli keskusteltu vauvakuumeesta tai raskautumisen tarpeesta/kaipuusta. Kyllä tosiaan on niin tuttu tunne... Huokaus. Itsestäkin tuntuu siltä, että oviksen aikaan olo on toiveikas, mutta sitten vaan yhtä surumielisyyttä kierron loppuun ja uuden alku myös aika masentavaa. Ei voi...
  12. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heissan taas! Minulle voi nyt sitten päivittää kp 1/27(??)-32. Täti ilmestyi vierailulle aamulla. En ole pettynyt, koska en mitään tältä kierrolta odottanutkaan - vasta ensimmäinen luomukierto kyseessä. Mutta hämmentää, että kierto onkin näin lyhyt. Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut...
  13. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitokset ovistestivinkeistä, pitääpä nyt vaikka kokeilla useanlaisia. Otan heti seuraavasta kierrosta käyttöön nuo testit, tästä kierrosta kun ei plussaa mitenkään ole tulossa kun on peitonheiluttamiset olleet ihan nollassa. :( Meillä tosiaan K on sama tilanne sun kanssa näköjään, että mies...
  14. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Moi! Voinko liittyä seuraanne kuumeilemaan? Olen 37 v. ja kolmannesta lapsesta haaveilen. Nyt olis kai menossa kp 21/28-32??, en ole oikein varma noista päivistä vielä kun ekoja luomumenkkoja odottelen alkaviksi. Olen jo tosi pitkään toivonut kolmatta tai sitä yrityksen aloittamista, mutta nyt...

Yhteistyössä