Hakutulokset

  1. S

    Tänään plussanneen pohdiskelua...

    Hei, tänään vihdoin ja viimein menin ja tein raskaustestin ja se näytti selvää plussaa =) =) . Lähinnä nyt vain lähdin miettimään arvioitua laskettua aikaa... sitä ei varmaan tiedä tarkasti ennen kuin sitten neuvolakäynnillä. Lähinnä kummastuttaa kun edelliset selkeät kuukautiset minulla...
  2. S

    Hormoonikierukka..

    että kun otin hormoonikierukan toisen lapsemme syntymän jälkeen niin se ei minulle sopinutkaan, kierukka kerkesi olla minulla n. puoli vuotta. Oireet oli samantyyppiset kuin sinulla, vuoto oli itselläni vähempää, mutta alavatsan kipu päivä päivältä paheni. 3 kk kontrollissa kerroin että minulla...
  3. S

    Kolmatta kuumeilevat!!

    kolmatta kuumeillaan täälläkin. meidän perhe tällä hetkellä minä 31 v. mies 31 v, tyttö kohta 4 v. ja poika kohta 2 v. , pillerit on heitetty jo metsään mutta mitään yrittämis yrittämistä ei ole vielä aloteltu mutta pikku hiljaa tahtia muutetaan ;)
  4. S

    Onko muilla testi näyttäny negaa ja silti ollu raskaana?

    Minullakin esikoista odottaessani kotitesti näytti negaa (vko 5) ja sit neuvolassa parin viikon päästä testi oli +, ja ultra näytti 7+4 ja kaikki oli ok.
  5. S

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    loppu kesä/syysvauva tännekin toiveissa, ehkäisy on jätetty jo pois mutta toivon ensin saavani kuukautiskiertoni selville ennen toivottua raskautta. minipillerit laittoi kropan sekaisin ja puoleen vuoteen ei menkoista ole ollut tietoakaan. mutta jospa tästä piakoin päästään tosi toimiin...

Yhteistyössä