Hakutulokset

  1. N

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Erkalle oikein paljon Onnea Plussasta ja l.a on oikein hyvä, mun kakkosen syntymäpäivä ! Pahoittelut tädistä kaikille sen kynsiin joutuneille, nickejä en vielä muista !! Omaa (.) sen verran,että täti ei ole meille vielä tullut mutta eiköhän se tänne tiensä jossain vaiheessa löydä kun...
  2. N

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Täällä taas kun kumma juttu miten ne ajatukset ei pyöri tässä vaiheessa kun oman navan ympärillä.. Kp 34/ ?? mennään, alavatsa kipuilee menkkamaisesti ja alaselkää jomottaa mutta tätiä tuskin tänään enään näkyy ( mulla alkaa vuoto aina aamusta-päivällä 99 % ) joten huomenna taas uudet...
  3. N

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Kiitos SolakkaSilakka kun lisäsit mun tiedot !! Mulla on koko illan ollut "pipo kireällä" muksuille ja mahaa juilii siihenmalliin että taitaa täti kurvata huomenna paikalle. No enpä mä olen ekasta yrityskerrasta plussannut kun kerran ja siitä tärppäsikin sitten nuo tuplatytöt :o Vahvoina...
  4. N

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heipä Hei ! Saako porukkaan tulla mukaan ? Täytin syyskuulla 40 ja ennestään muksuja 5, poika vm-93, tytär vm-96, tuplatytöt vm-00 ja poika vm-07. Mirenan poistatin marraskuun alussa ja yk 1 mennään.. tänä aamuna jollain s-marketin pregnet liuskatestillä testailin negaa ja kp 33 mennään mutta...

Yhteistyössä