Hakutulokset

  1. O

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Helou! Kuudes päivä Cambridgella menossa, paino nyt -3kg. Saapa nähdä torstaiaamuna, mitä viikko vei mennessään. Mulla on "ruokaa" vielä sitten viikoksi ja olin ajatellut, että pitempäänkin voisin olla, mutta kyllä noikin alkaa maistumaan niin puulta, että en tiedä mitä tekis. Joka...
  2. O

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Katoppa tuolta: Cambridge Ohjelma - Suomi :: HOME Mä oon periaatteessa tuolla tasolla 1, juon 3 pirtelöä päivässä ainakin toistaiseksi. Nuo pirtelöt on tosiaan hyvän makuisisa, lämpimistä juomista en niinkään välitä. Noita puuroja ja patukoita en ole maistanut. Cambridgessä on se hyvä, kun...
  3. O

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Huomenta! Ensimmäinen päivä Cambridgeilla takana ja painoa lähti päivässä -1,4kg! Nyt siis 104,2kg. Tästä se kuulkaa lähtee! :) Vyötärökin oli pakko mitata, kun tuntui niin "hoikalta" (hih!) ja olihan tuokin kaventunut eilisaamusta 4cm! Tässä saa kuulkaa turvotukset kyytiä! JES!!!!! Mieli...
  4. O

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Lähde ihmeessä nyt mukaan! Tsempataan toinen toistamme ja voidaan keskustella Cambridgeista, kun kaikki muut näyttää käyttävän Nutrilettia tms. Mun mielestä Cambridget on ehdottomasti parhaita, mitä olen koskaan kokeillut! Ja usko pois, monia olen kokeillut... ;) Mä sain kahden viikon...
  5. O

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Hei! Minäkin liityn mielelläni joukkoon! Käytän Cambridgen tuotteita ja startti on huomenaamulla. Mitat minulla 161cm ja 105kg tänä aamuna, eli pudotettavaa riittää. Mutta onneksi en näköjään ole yksin! =) No niin, aloitusaamu ja paino olikin 105,6kg, eli nää mun mitat vois lisäillä...

Yhteistyössä