Hakutulokset

  1. S

    Sisaruksilla samat kummit

    Mulla ja mun siskolla on yksi sama kummi, meidän täti. Juttu on niin että minä ja mun täti ollaan tosi läheisiä ja sitten tätä mun siskoa ei täti huomioi juuri mitenkään. Sisko sitä vähän ihmettelee. Varmaan kannattaa hankkia eri kummit.
  2. S

    Korvatulehduksista

    Mä oon aina antanut lasten- tai korvalääkärin tehdä noi lääkitystä ja antibiootteja koskevat päätökset koska mulla ei oo asiantuntemusta päättää toisen hoidosta. tyttö nyt 1 v 10 kk. viime keväänä 6 kertaa korvatulehdus ja joka kerta siihen antibioottikuuri. välillä tehos välillä ei ja heti...
  3. S

    Mitä rattaita 2-vuotiaalla?

    Emmaljunga softyt hyvät perusrattaat meillä
  4. S

    Perhekerhossa käynti?

    me oltiin tässä aamupäivällä perhekerhossa ja eilenkin. Täällä EspoossA ON KYLLÄ NIIN HYVÄT PALVELUT kotiäideille. Muutettiin kesällä Turusta. Ja täällä Espoossa on srk huomioinut ihan eri tavalla lapsiperheet. sitten on noita kaupunginkin paikkoja.
  5. S

    a+jugurtit

    Meidän tyttö syö kidiusta ja valion tavllisia pikkujogurtteja. Danoninojakin söisi jos saisi mutta niissä vasta sokeria onkin. suosittelen kidiusta. Tuttipullosta just joi sellasen juoksevan jogurtin.
  6. S

    kirppiksiä TURUSSA?

    Tietääkö kukaan missä ja milloin turussa olisi lähiaikoina kirppiksiä joissa olisi lasten vaatteita myynnissä? Kiitos!

Yhteistyössä