Hakutulokset

  1. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä en oo vähään aikaan tänne kirjoitellukkaan.. Täällä nyt rv 5+3. Pahaa oloa ollut pari päivää ja hirvee väsymys iskee välillä. Me ei olla kerrottu ku vasta mun omalle äidille ja yhdelle kaveripariskunnalle. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen kerrotaan molempien vanhemmille ja siskoille...
  2. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onnea kaikille uusillekkin plussaajille ! Kauhee turvotus ollut tänään. Mieskin kysyi että eikai vatsa vielä ole kasvanut :D
  3. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mä meinasin myös kysyä jos pääsisin varhaisultraan ilmaiseksi neuvolan lähetteellä kun oli se km ja muutenkin heitellyt kierrot niin paljon.. Nyt on iltaa kohden ollut selkäkipuilua(jollaista oli esikoisen raskaudessakin) ja aamusta asti vähän pientä kuvotusta.. Jee!
  4. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Joo kyl täytyy vaa ite yrittää nyt rauhoittua ja ajatella positiivisesti.. Mutta yrittää kuitenkin ettei olis liian innoissaan jos vaikka tapahtuiskin jotain.. Ehkä pitäis olla vaan tyytyväinen ettei oo vielä huono olo
  5. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Niin ja mulla pitäis ehkä olla toi LA 8.11
  6. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Varovasti liityn myös tänne.. Viime kierrossa tais olla kemiallinen raskaus, eli meni kesken tosi alussa. Sen takia nyt on koko ajan tosi varovainen olo ja en oo ihan varma tästäkään raskaudesta. Oireita ei oo yhtään.. Nyt pitäis olla viikkoja 4+3 omien laskujen mukaan. Maanantaista asti oon...
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siis viime kierrossa vuoto alkoi kp38
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Täällä yks toisen lapsen haaveilija.. Viime kierrossa luultavasti kemiallinen raskaus. Sen takia hirveesti jännittää.. Oireita ei oikeastaan oo yhtään. Kierrot on sekasin vähän vielä viime raskaudesta et kierrot on vaihdellut 28-42.. Nyt on kp 37. Viime kierrosta vuoto alko kp28. Haalean...
  9. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moi! Täältäkin yks ilmoittautuu syyskuisiin.. Tein tänään pari testiä ja eka oli haamu ja toinen digitaalinen testi "raskaana 1-2". Meillä on esikoinen nyt 10,5kk. La olis joku 27-29.9.. Tarkkaan en tiedä kun on edellisen raskauden jälkeen kierto mennyt vähän miten sattuu. FB ryhmään haluaisin myös?

Yhteistyössä