Hakutulokset

  1. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Sorry, kun olen ollut näin poissaoleva. Täti sitten tuli 10.3. ja toi mukanaan elämäni infernaalisimmat menkat, jotka kestivät 9 päivää!!! (Normaalisti 3-5). Tuon tason endokipuja ei ole sitten ennen ollutkaan. Kolme päivää jouduin olemaan töistäkin pois sen vuoksi. HCG-arvo oli 4, eli pieni...
  2. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos kaikille kysymästä, so far so good. Täällä yritetään elellä stressaamatta ja levollisin mielin (!?). Päästiin siirtoon - yksi neljästä hedelmöityneestä munasolusta oli kehittynyt ns. blastoksi ja se siirrettiin. Kolme muuta olivat hitaampia ja niiden viljelyä jatkettiin vielä vuorokausi...
  3. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hienoa Paju, että ajatukset ovat kirkastuneet, tsemppiä! Tämä on tosi mielenkiintoinen ja vaiherikas elämänkokemus, kävi miten kävi. Onpahan ainakin sitten antanut unelmalleen mahdollisuuden toteutua ja yrittänyt kaikkensa. Ei sitten myöhemmin jää harmittamaan. Ja voin suositella myös...
  4. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heissan pitkästä aikaa! Nyt onkin paljon ehtinyt tapahtua. Punktio oli eilen ja neljän ison munarakkulan rinnalle olikin kasvanut kaksi pienempää. Saldona keräyksestä saatiin peräti 5 munasolua!!! Sitten jännäsin hedelmöityykö yksikään ja tänä aamuna soittivat labrasta, että peräti neljä on...
  5. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    JohSarille huimasti onnea oviksen bongaukseen ja inssiin! Aina vaan muuttuu jännemmäksi tämä homma. Ja sisko36, onpas sinullakin asiat edenneet ja ollut mukava käynti klinikalla, tosi kiva kuulla. Lääkärisi vaikuttaa tosi mukavalta ja sympaattiselta! Aika jännä joo, että nyt jo valkkailette...
  6. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mahtavaa JohSar, että pääset sinäkin nopsasti tositoimiin! Jänniä aikoja eletään... Vauvansiemenet kuulostaa oikein hyvältä! Lähestyn varmasti samalla selityksellä lähipiirin lapsukaisia - eikä tuo niin kaukana ole aikuisille selittelystäkään :laugh: Voi eppula, eipä ole helppoa sinulla...
  7. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No niin, nyt on sitten piikittely aloitettu ja kaksi kertaa takanapäin. Edellinen kierto jäi yllättävän lyhyeksi, vain 25 vrk ja nyt mensut loppuivat kuin seinään aloitettuani pistokset. Onkohan ihan tavallista :confused: Pistely on yllättävän helppoa, kunhan on saanut lääkkeet sekoiteltua ja...
  8. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Wannawalli, olet oikeassa. Kiitos tsemppauksesta. Toki nämä ovat yksilöllisiä asioita, missä vaiheessa kenelläkin alkaa hedelmällisyys laskea ja millä vauhdilla. Luin itsekin tuon HS:n jutun ja kyllä se antoi uskoa onnistumiseen vielä omallakin kohdalla. Tuo toteamukseni vain oli lääkärin...
  9. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    ...ja vielä verikokeiden tuloksista sen verran, että itselläni alkaa jo ikä ja mahdollisesti endometriooskini näkymään siten, että fsh on kohonnut (oli muistaakseni 13, kun pitäisi olla alle 10) ja amh:kin viitearvojen alapäässä, ollen muistaakseni 1,5. Että kyllä se luonto kertoo kylmää...
  10. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave: Olen ollut nettipimennossa lomamatkalla reilun viikon ja onnistuin saamaan flunssan koko loman ajaksi :snotty: Mutta nyt oli hyvä palata levänneenä ja tervehtyneenä työn sekä tämän projektin pariin. Olen itse kirjautunut myös Kenguruun, mutta koen sen...
  11. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onpas täällä taas ollut mukavasti keskustelua! Ihanaa lukea teidän juttujanne. Teistä on jo nyt tullut tosi tärkeitä tukipilareita. Wannawallille kovasti peukutuksia iui:n osalta, toivottavasti liikkeellä on sinnikäs munis ja vauhdikkaat simeonit! Eppulalle suurkiitokset dokkarivinkistä...
  12. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    ...ai niin, piti vielä ilmoitella, että psykologin aika on nyt myös varattu ensi keskiviikkoaamulle!
  13. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa mukaan sisko36 :wave: Ja voimia sinulle isoihin elämän muutoksiin haasteelliseen kevääseen. On hyvä kuunnella omia tuntemuksia, pohtia asioita monelta kantilta ja antaa niille aikaa - mutta ei kuitenkaan liikaa tässä lapsiasiassa ;) Itse ainakin päädyin tähän ratkaisuun, koska...
  14. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Terveiset ensitapaamiselta! Oli kaikin puolin miellyttävä käynti. Käytiin nopeasti läpi aiempi hoitohistoria ym. ja päästiin jo monessa asiassa eteenpäin. Lääkäri teki ultran ja pääsin samantien alkukierron verikokeisiin. Myös hoitosuunnitelma laadittiin ja tilattiin siittiöt. Seuraavaksi varaan...
  15. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Siitä se lähtee JohSar! Ensitapaamisella sinulle ei siis tehty vielä mitään tutkimuksia? Eikä ilmeisesti komennettu myöskään leikkauspöydälle? Keskustelitteko rahapuolesta? Sovitteko jo, milloin menet seuraavan kerran klinikalle? Iskipä kyselyikä... Olen itse tuskaillut täällä kaksi päivää...
  16. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Aika varattu ensikäynnille Graviditakseen ensi keskiviikolle - huuui!! :eek: Olen kaivellut kaikki vanhat tutkimustulokset ja hoitokertomukset naftaliinista, jospa niistä olisi jotain hyötyä hoitosuunnitteluun, eikä ehkä tarttisi ihan kaikkia juttuja alkaa pohtimaan alusta. Mutta onpas täällä...
  17. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huippua JohSar!! Onneksi pääset jo noin nopeasti ensitapaamiseen. Eiköhän ne raha-asiatkin selviä matkan varrella. Ehtiihän sitä säästellä projektin aikanakin lisää. Yritin eilen tehdä laskelmia mahdollisista hoitojen kustannuksista, mutta aika mahdotonta sitä on arvioida etukäteen, kun ei...
  18. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei JohSar! Eipä ole sinullakaan lähtökohdat helpoimmasta päästä. Harmillista, ettei tuonne keskusteluihin pääse mukaan suunnitteluvaiheessa. Silloin isoja asioita itsekseen pähkäillessä olisi tosi hyvä päästä jutustelemaan muiden kanssa tuntemuksista, onnistumisista, epäonnistumisista ja...
  19. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huhuu!? Missä kaikki? :confused: Nyt olen lukenut koko ketjun ja nostan hattua näin pitkään säilyneelle, tarpeelliselle ja asiapitoiselle keskustelulle. Toivottavasti edelleen löytyy paikka ja keinot jatkaa arvokasta vertaistukea sekä tiedon jakoa.
  20. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Olen uusi täällä ja olen lueskellut ketjua aikojen alusta tässä muutamana iltana. Nyt olen sivulla 17, enkä malta enää olla ilmoittautumatta mukaan :) Olen siis paremmin selvillä ketjun tapahtumista vuonna 2008, kuin viimeaikaisista tapahtumista. Ymmärsinkö oikein, että tämä ketju on...

Yhteistyössä