Hakutulokset

  1. E

    Tätäkin asiaa on täällä vissiin puitu monet kerrat, mutta.. (liittyen kodinhoidontukeen)

    jep saat täyden rahan pojasta.Nimeät vain henkilön,vaikka mummo/pappa joka hoitaa lasta.Tälle henkilölle ei saa maksaa rahallista palkkaa.. :saint:
  2. E

    mimmosta toimintaa työkkärissä on nykyään? työllistyykö nopeesti?

    En ole koskaan työllistynyt työkkärin kautta...Aina itse hakenut ja löytänyt paikan missä ollut.Tai mennyt kurssille/kouluun.Ei kai ne kovin hanakasti ainakaan alkuun mitään tyrkytä...Riippuu tietenki asuin kunnastakin.. :kieh:
  3. E

    HM:n asiakaspalautus?

    Olen kyllä palauttanut joko laatikossa tai sitten laittanut ihan tavalliseen muovipussiin ja hyvin teipattu kiinni.Ja suosittelen ottamaan kuitin palautuksesta.Mulla nimittäin tässä vasta kävi niin että palautukset katosivat matkalla,olivat kyllä lähteneet postista/R-kioskilta mutta eivät...
  4. E

    Miten teette soseita itse?

    Thanks :kieh:
  5. E

    Miten teette soseita itse?

    Mitä perunaa käytätte nyt kesällä alle 1-vuotiaalle kun ei kaupoissa muuta tarjolla kuin uusia pottuja...?!Muistelen että uutta perunaa ei suositella syötäväksi alle 1-vuotiaalle.. :wave:
  6. E

    7-8kk ikäisen lapsen maidontarve?

    Meillä neiti on nyt kohta 8kk ja syö noin 0,5l maitoa päivässä.Annan aterioiden yhteydessä ja monesti illalla viimeseksi.Juo myös vellejä ja vettä paljon.En tiedä onko siinä mitään tiettyä määrää paljonko juo..Annatko D-vitamiinia? :saint:

Yhteistyössä