Hakutulokset

  1. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Aivan, liinu83 oli saanut myös hyviä uutisia, onnea myös sinne! Ja merikalle voimia odotteluun, ja mitään ikään tulee, niin täällä ollaan myös yli 30 rajapyykin..
  2. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Aivan, liinu83 oli saanut myös hyviä uutisia, onnea myös sinne! Ja merikalle voimia odotteluun, ja mitään ikään tulee, niin täällä ollaan myös yli 30 rajapyykin..
  3. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Ihania uutisia! Saatiin hetki sitten tulokset ja meidän vauva on kromosomeiltaan TERVE! Kyllä kivi pyörähti sydämeltä! Voimia kaikille jotka vielä odottavat tuloksiaan. Ja tiedoksi niille kaikille, jotka tulevaisuudessakin jäävät seulassa kiinni; seulat vuotavat, ja usein selviää säikähdyksellä...
  4. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Täällä tosiaan odotellaan vielä tuloksia. Luulen, että joulunpyhät vielä pidentää odotusaikaa, joten vielä olisi varmasti pari viikkoa odotettavaa. Mutta ihan toiveikkaana ollaan. Ja aina nuo positiiviset kuulumiset vain vahvistavat käsitystä siitä, että seulat valehtelevat usein. Kiva siis...
  5. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Kiitoksia kaikille rohkaisevista sanoista! Niin olen itsekkin ajatellut (alkujärkytyksen jälkeen), että tämä on vain kohonnut riski, että vauva olisi sairas. Vertaistuki tuntuu tällä hetkellä olevan kuitenkin tosi tärkeetä, ja tuntuu hyvältä jakaa asiaa samaa kokeneiden kesken. Sirts: Paljon...
  6. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    aventura07: juuri tuollaista jomotusta ja pientä nipistelyä mullakin oli, lienee ihan normaalia, ei tarvinne huolestua. Nyt kolmen päivän päästä mun oireet on ainakin jo kadonneet. Unni: Mulla oli veriseulassa molemmat arvot; AFP ja hCG normaaleihin arvoihin nähden liian matalat. 12 vkon...
  7. P

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Täällä myös yksi, joka on tällä viikolla jäänyt kiinni seulassa, epäilynä 18-trisomia. Tuo soitto oli kyllä melkoinen järkytys. Onneksi päästiin heti seuraavana päivänä lisätutkimuksiin, ja nyt odotellaan lapsivesipunktion tuloksia. Ilmeisesti tuo kromosomihäiriö on melkoisen harvinainen, mutta...

Yhteistyössä