Hakutulokset

  1. Äiti Ihminen

    kuumekouristuksia - Epilepsiaako?

    Jos lapselle tulee kouristuskohtauksia ainoastaan virustautien yhteydessä on kyse aina kuumekouristuksista,ei epilepsiasta. Näin siis myös silloin vaikkei kuumetta olisikaan mutta tauti on päällä, näin meille on asian lääkäri selittänyt. Meillä on kanssa lapsella ollut pari tosi pahaa...
  2. Äiti Ihminen

    4-vuotias ja vettä polvessa, reumako?

    Hyvä jos pääsette pian pojan kanssa tutkimuksiin. Ottivatko sairaalassa verikokeita? Jos eivät,niin kannattaa ehkä pyytää,nekin auttavat diagnoosin tekemisessä. Lasten reuma alkaa yleensä juuri polven turvotuksena,kipu ei välttämättä ole joka päiväistä. Itse olen reumalapsen äiti ja voin...
  3. Äiti Ihminen

    Kuinka kauan teillä joutuneet alle 3kiloset kaksoset olee sairaalassa?

    Meidän tytöt syntyi 36+1 ja painoivat 2,3kg ja 2,7kg. Pienestä koostaan huolimatta molemmat olivat varsin hyväkuntoisia ja pääsivät heti vierihoitoon. Sairaalassa olimme 3 päivää.
  4. Äiti Ihminen

    Lapsen angiina

    Meillä pojalla pesiytyi risoihin joku bakteeri jota ei tunnistettu useista näytteistä huolimatta. Ainut antibiootti joka pöpöön tehosi oli muistaakseni Dalacin-merkkinen. Poika oli kuitenkin jatkuvasti sairas,eikä lopulta auttanut muu kuin leikata nielu-ja kitarisat pois. Siihen loppui...
  5. Äiti Ihminen

    Vauvakuumeiset kaksosten äidit tänne =)

    Emuliinu! Mulla kans kaksoset,1v9kk ja vauvakuume jyllää! Kesällä ois tarkotus laittaa yritys päälle.. :heart: Oon kait melko hullu minäki ku aattelen et kait tässä hulinassa vielä yks menis1 ;)
  6. Äiti Ihminen

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    Vieläkö mahtuu? Löysin vasta teidät kuumeilijat, itsellä on neljä lasta ja viides haaveissa.. Koetin jo hakea jäsenyyttä mutta hakemus ei aukea, mitä teen?
  7. Äiti Ihminen

    np-ultra turvotus pieni/ veriseulassa poikeavuus Kokemuksia syntyneistä kiitos

    Itselläni ei ole vastaavasta kokemusta,mutta tuttavilta sitä löytyy..Ystävälläni oli kans np-ultrassa turvotusta ja verikokeissa oli poikkeavuutta myös,eikä hän halunnut mennä lapsivesi tutkimuksiin keskenmeno riskin vuoksi. Huoli oli tietysti kova eikä raskaudesta osannut iloita kunnolla...

Yhteistyössä