Hakutulokset

  1. W

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Hei kaikki ja suuret onnittelut vauvaantunneille :heart: Pitkään aikaan en ole mitään kirjotellut, mutta lukemassa olen käynyt päivittäin mitä täällä tapahtuu :). Nyt ajattelin ilmoitella että meidän pieni mies näki päivän valon sunnuntaina 30.1 mitoin 4050 g ja 50 cm :heart:. Nyt opetellaan...
  2. W

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Minnis, täällä kanssa yksi joka samasta syystä sairaslomalla. Eilen imuroin ja pesin lattiat (ihan kevyesti, en mitenkään rehkien) niin jo alkoi sellainen särky että huhhuh. Alaselän ja kankkujen lisäksi kipeytyy alapääkin ja mies nauro kun kävelin illalla kuin joku 80-vuotias :D. Ei tulis kyllä...
  3. W

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Heippa kaikille! Aluksi halit sitä tarvitseville, etenkin sinizii, toivottavasti vauveli tahtoisi vielä masussa oleilla :hug: tsemppiä. Oon käynyt lueskelemassa juttuja mutta jotenkin en saa aikaiseksi itse kirjailla mitään. Vointi on ollut hyvä ja vauva elämöi mahassa minkä kerkiää =)...
  4. W

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Heippa! Hirveä väsymys painaa, lukemassa oon käynyt joka päivä, mutta ei sitten niin millään jaksa ite ruveta kirjottaan. Nyt aattelin reipastua ja kirjoittaa eilisen rakenneultran kuulumiset =). Kaikki oli juuri niinkuin pitikin ja poikahan sieltä olisi tulossa :heart: kaikki tosin ovat...
  5. W

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Lisäys vielä..voisitko Tytöt vaihtaa meikäläisellä LA:ksi 4.2. Iso ja kaunis kiiiiitos :flower:
  6. W

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Tsaukkis! Ja ekaks Commanderille onnea työpaikasta :flower:. Mä jouduin kirjautumaan uudelleen kokonaan, kiitos näiden uusien sivujen..en muistanut salasanaa, sähköposti-osotetta ei kelpuuttanut..siitä siis tuo + tuolla nimimerkin perässä =). Merve, täällä on ollut kanssa epätodelliset...

Yhteistyössä