Hakutulokset

  1. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    No mä oon aika huono tässä tilanteessa sanomaan ku testien mukaan ovis olis ensimmäisten mekkojen jälkeen jo kp 5-7 (n) Mutta mitä oon foomumeillä lukenut niin on tullut normaalisti tai vasta seuraavassa kierrossa normaalisti. On: kp 6/28. Alin on tän päivän, ylimmät eilisen päivän ja illan.
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 6/28 ovistesti tänään, mitä mieltä? Ylimmät eilisen ja alin tän päivän.
  3. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä tällästä. kp 5/28 ja ovistestit näyttää tätä...
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Muokkasin kuvan, laitoin selkeemmän. No kai mä tässä silti tallettelen ja testailen. :)
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Naiset auttakaa! Sanokaa että nää testit ei oo positiivisa. Ihan huvikseni testailin ovistesteillä ja nyt on menossa kp 5/28. Voiko kroppa olla niin sekaiin keskenmenon jälkeen että ovis oikin jo nyt? :eek:
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Selkeä viiva! Varovaiset onnittelut jo minulta :love:
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Herran jumala! En vaan käsitä mitä tuollaisten ihmisten päässä oikeen liikkuu. Ja kaikista pahinta mitä naiselle joka on kokenu keskenmenon voi sanoa, että sä oot vielä nuori tai kyllä se vielä sieltä tulee kun oikeen kunnolla yritätte.....
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihanaa! Mun menkat alkoi viimeinkin. Ei siinä mennytkään kuin 42 päivää. Mulle voi päivittää kp 1/28 yk 2 :love:
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ihanaa! Mun menkat alkoi vihdoin, 42 päivää siinä menikin! Kp 1/28 :love:
  10. I

    Raskaanako?

    En osaa oikeen tulkita noita liuskoja, mutta jos näytti ei raskaana niin joko olet raskaana mutta istukkahormooni eli hcg ei oo vielä tarpeeks korkeella tai et vaan ole raskaana :(
  11. I

    Raskaanako?

    Ei auttanut, pystytkö laittamaan kuvan linkkimuodossa?
  12. I

    Raskaanako?

    Tosiaan jos jotain vuotoa on ollut, niin mahdollisesti kiinnittymisvuotoa? Mutta mä en nää noita kuvia :( Ja roskishaamuja ei kannata tulkita positiivisiksi koska ei välttämättä tarkoita positiivista, joten testaa parin päivän päästä uudellee :) Onko kellään kokemusta lämmön noususta ennen...
  13. I

    Raskaanako?

    oho lämmöt on aika korkeella, onko kipee olo ollu lähiaikoina? :o
  14. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Onhan tuo! Selkeä haamu :love:
  15. I

    Raskaanako?

    Kannattaa vielä testailla silloin kun on tän laatan lumepillerit :) Pidän peukkuja sulle (y)
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kyllä siinä näkyy viiva, eikä ole viivanpaikka! :)
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tupakan polttaminen on ikävä tapa. Sitä polttaa tietyissä tilanteissa kun on tottunut. Esim pahalla päällä, riidan jälkeen tai muuten stressaa, tai esim kun odotan bussia niin tupakka pitää sytyttää (n)
  18. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä myös yksi tupakoiva yrittäjä. Kolme kuuautta oli polttamatta kunnes tuli se kkm. Seinään lopetin, mutta kkm jälkeen alkoin taas rööki maistumaan. Tuntuu että stressiä on nyt niin paljon että nähtäväksi jää lopetanko yrittämisen aikana, viimeistään kun ollaan raskaana.
  19. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    kp 38/28 kkm jälkeen. Tulis jo se täti käymään (n) 5 päivää sitten hcg oli 13
  20. I

    Raskaanako?

    Paranemisia sulle! Testailet sitten kun oot paremmassa kunnossa :) Viikko on aika pitkä aika, pidän peukkuja silti että olisitkin raskaana tai ainakin ymmärsin että lapsi ei olisi maailman loppu :)

Yhteistyössä