Hakutulokset

  1. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    No mulla oli niin että kun hcg oli nollilla niin menkat alkoi heti, eli mulla ei ekassa kierrossa kerennyt ovista olla :)
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei mulle voiskin muuttaa sen dpo'n -1dpo. Tänään siis sain testiin tälläsen :)
  3. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Okei kiitos vastauksista. Pelkään vaan että tää kierto on samanlainen kun keskenmenon jälkee että kierto menee ylin 30 päivän. Mulla oli todella runsaat menkat keskenmenon jälkeen, ihan samanlaiset ku ennen kuin käytin pillereitä :LOL: Täällä ennään kp 15 ja dpo 1 tuntemusten mukaan :)
  4. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hei pakko kysyä muilta joilla on jo keskenmenosta jokusen aikaa niin oliko teiän ekojen menkkojen jälkeinen kierto ns ''normaali'' tai niinkun palautunut normaaliin pituuteen?
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täälläkin ilmeisesti ovis ollut. Eli tästä päivästä alan laskemaan dpo 0 :rolleyes:
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kovasti anu84! Ihanaa :love:
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällläkin keskenmenon jälkeen kun vuotoa oli niin vällyjen välissä hommailtiin ja kovasti pelotti myös muakin että joku tulehdus tulee, mutta onneksi ei tullut :giggle:
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä elellään kp 13/28 ja eilen on bongattu ovislimat :) Eli oisko se ovis sitten parin päivän sisään vai milloin? (n)
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä elellään kp 11 ja ihmeellisiä kipuja ollu. Tiedä sitten jos ois ovis :rolleyes:
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ei herranjumala, mulla katoo usko tähän kiertoon. Kolme päivää sitten anto samaa viivaa kuin kuvassa ja sen jälkeen ollu negaa ja nyt taas antaa tällästä...
  11. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    No teimpä taas ovistestin... Mul menee niinku niin yli järjen tää kierto :eek: Anto ihan samanlaista viivaa kolme päivää sitten ja sen jälkeen kolme päivää viivat oli selkeitä negoja. No nyt sit taas tällänen, mulla alkaa mennä usko näihin testeihin...
  12. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kohonnut ruumiinläpötila? Kainalosta 36,9, suusta 37,0 ja kakkosesta 37,5. Kipeänä en ole ja ei ole kipeä olo. Tätä ihmettelen vaan sen takia että normaali lepolämpö on 36,0-36,4. (n)
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä mennään kp 8/28 ja innolla vaan odota loppukiertoa. Turhauttaa kun aika menee niin hitaasti (n)
  14. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ovis ei voi tulla jos on hcg koholla :/
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Tosi yksilöllistä. Esim mulla oli hcg koko aika koholla 42 päivää keskenmenon jälkeen eli semmonen 6 vk jonka jälkeen alkoi heti menkat. R-testin pitäis näyttää negaa noin 4 vk päästä. Testaa vaan nyt :)
  16. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hmm.. Tällästä täällä. Ekat kolme kp 5, seuraavat kaksi kp 6 ja vikat kolme kp 7. Nemelia: Mitä tuo rankemmat hoidot meinaa? :o
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pikkuhiljaa alkaa näyttää että ovis olis sullakin tulossa :) Ehkä hieman tummempi vois olla.
  18. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Dpo 10 ja siitä eteenpäin ainakin mä uskaltaisin jo testailla :)
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mun silmään täällä taitaa olla ovis vuorokauden sisään, kun testit näyttää tänään himmeempää kuin eilen. Tai sitten ovis oli jo... Eli tänään dpo 0 vai 1, kuinkas se nyt lasketaan :ROFLMAO:
  20. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mietin tässä että kun kkm jälkeen ei kerennyt siis tulemaan ovista kun menkat alkoi heti kun hcg oli nollilla niin jos oiskin sen takia aikasemmin... En tiedä, no sen näkee sitten. Testailen vielä kp 15 asti niin näkee mihin suuntaan alkaa viivat muuttumaan :)

Yhteistyössä