Hakutulokset

  1. H

    Jännitysniska...

    onko teistä kukaan käynyt korvalääkärillä huimausoireen vuoksi ja mitä on sanottu.
  2. H

    Jännitysniska...

    mut laitettiin huimaustutkimuksiin korvapolille :)
  3. H

    Jännitysniska...

    itse kärvistelen epätodellisen oloni kanssa huimaa niin että sekoan kohta.
  4. H

    Jännitysniska...

    makuulla ei huimaa mutta heti kun lähtee ylös ja nousee kävelee niin ding dong alkaa keinuminen...
  5. H

    Jännitysniska...

    mua keinuttaa aamusta iltaan. ootteko käyneet neurologilla? menossa huimaustutkimuksiin korvapuolelle.... hoh hoijaa apua ei saa mistään ei siis mistään... kumpa joku osaisi auttaa.
  6. H

    Jännitysniska...

    millaista teidän huimaus on? kuten mä kirjotinkin itsellä keinuvaa-
  7. H

    Jännitysniska...

    itse olen niin kyllästynyt tähän keinutukseen ... tunnen sen oireen koko ajan ,autossa rauhottuu johtuu varmaan liikkeestä... mutta voi luoja kun kävelen niin keinun. :kieh:
  8. H

    Jännitysniska...

    löytyykös niitä huimausoireisia ihmisiä täältä pääkaupunki seudulta? keinuvaa-arkea.
  9. H

    Jännitysniska...

    itse olen käynyt neurologilla ja aivotkin on kuvattu.
  10. H

    Jännitysniska...

    muku ... oletko käynyt neurologilla?
  11. H

    Jännitysniska...

    löytyykö hesasta ..vantaalta ketään joka kärsii tästä samasta keinutuksesta? ajattelin että voisi ihan vaikka keskustella sumpilla... vähän vertaistukea? ensin esim sähköpostilla tai jotain? sillä onhan tää nyt aika kärsimätöntä...
  12. H

    Jännitysniska...

    osallistun nyt minäkin... kohta vuoden huimannut kävellessä pahinta keinuen keinuen etenen.. lääkärissä ravannut neurologi korvalääkäri neurologi silmälääkäri kardiologi akselilla plus yleislääkärit nyt sitten menossa huimaustutkimuksiin korvapuolelle... purentakiskot on. psykiatrillä käyty ja...

Yhteistyössä