Hakutulokset

  1. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Voi hitsit mequ kun osaat olla hauska. Toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli
  2. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mequ: ei se nyt niin yleistä ole jotta on munanjohtimessa ja kivusta sen ennen ultria tunnistaa yleensä. Tiedättehän että ei ole tutkittu mitä haittaa ultrista on ja olen käsittänyt jotta kannattaa välttää turhia ultria kun eivät vaarattomia ole täysin, myös näistä angelsound kotidopledeista tms...
  3. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Itkupotkuraivarit, mä en kestä. Oksensin ekan kerran. Ollut hyvä olo mut aloin laittaa ruokaa nii paistinpannulla ollut öljy sai laatan lentään. Yhyy, mä en kestä. Viimeksi oksentelu lakkas rv20. Kauheeta jos taas sama homma :( söpöö et joidenkin miehet huolissaan. Meil ennemmin hermona kun...
  4. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Imetys kyllä poistaa tehokkaasti kiloja jos se vaan sujuu. Meillä 2 refluksi vauvaa ollut jotta vähän ollut haastavaa, toinen lopetti tissittelyt aikaisin ja toisen kanssa löytyi yks ainut imetys asento joka miellytti/ei tuntunut pahalta (makuulta) nii olin aika sidottu kotiin. Toivottavasti...
  5. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mulla tekee tiukkaa juoda lämmintä, viime kuus join glögiä usein iltasin. nyt sit piti loppu purkki kaataa pois kun ei vaan pysty ja tee samoin, hyi. Kahvia onneks sain tänään alas, pitää vissiin siirtyä teesä kahviin :D eilen söin lounaaksi subwayn, ei kyl lämmin ruoka houkutellut..
  6. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mä en kyllä aijo mitenkään rajoittaa toimimista, eihän tämä raskaus edes vielä näy, vauveli möllöttää siellä kohdun suojissa tällä hetkellä. Jos mä lopettasin fyysiset hommat nii mähän lihoisin 9kk aikana 30kg :D Kyllä siellä lääkäris ilmoitetaan jos paikat on pehmenneet tai auenneet niin et...
  7. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tervetuloa elohiiri :) mä en tiä onks "oloa" mut jotenkin ajattelen tyttönä tuota vauvaa. Eipä silti väliä kumpi, kunhan on terve. Ennestään poikia mut yhtä hyvin ne leikkii pojat ja tytöt keskenään. mä oon ainaki veljeni kans leikkinyt hepoilla ja autoilla pienenä... tänä aamuna oli...
  8. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mä oon käynyt vaan lukemassa, puhelimella on tänne tympee kirjoittaa. Kaamea nälkä jatkuvasti, mä en kestä. Ajattelin etten syö karkkia mut tänään oli pakko imeskellä karkkia et huono olo pysyis siedettävänä. Jos sit alkuvaiheen jälkeen karkit loppuu.. Nyt väsy ja nukkumaan. Sinardiukselle...
  9. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    TaikaUsko: kelan sivuilla oli jotta 140e, muistin jotta sain vähemmän mut kai se sit toi summa oli. mut ei sillä ny paljoa ostettu loppu viimein kun vertaa mitä kaikki siinä pakkaukses on. Ja tosiaan, menin sit kauhees vimmas myymään melkein kaiken äitiys ja pikkuvauvatavaran että pitää kyllä...
  10. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa! Kävin jo katselemas äitiyspakkauksia ihan uteliaisuutta jos tää masukki pysyy matkas Äitiyspakkaus - kela.fi. Sama näkyypi olevan vielä mikä pikku kakkosen aikaan, en vain ottanut sitä sillon kun oli vaatetta tarpeeksi. Mutta näköjään pitäis vaihtua pakkaus 2014 alkuvuodesta...
  11. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa kaikki! Ilmeisesti liityn teidän joukkoon, tein juuri testin ja ei ole koskaan ollut noin kiljuvan punaista viivaa! Todellinen ylläri ja kolmas olis tulossa. Oon ihmetellyt kun närästää, väsyttää, oksettaa (oon pistänyt kovan flunssa/räkätaudin piikkiin!) ja nälkä on 24/7. Jouduin...

Yhteistyössä