Hakutulokset

  1. N

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    On kirjottelu jääny vähälle, mutta pakko kirjottaa nyt. Tänään tein plussatestin, =) mutta silti jotenki epätodellinen olo, ja vähän niin ettei uskalla luottaa että onkohan ja meneekö kaikki hyvin tällä kertaa, ku oireetkin ollu melko vähäiset, mutta toivotaan parasta. Menkat oli 5 päivää...
  2. N

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Täältä ilmottautuisi yksi uusi mukaan. =) Esikoista yritämme nyt uudestaan km:n jälkeen. KM tapahtui 08/09, 9rv. :'( Nyt on ensimmäiset kuukautiset kyseisen km jälkeen, ja kovasti odotellaan että päästään jatkamaan yritystä. Km oli spontaani ja vuotoki kesti vain normaalien menkkojen ajan...
  3. N

    keskenmenon jälkeinen vuoto / Spontaaniko km?

    Heips, Tänään todettiin että keskenmeno tuli :'( Pari viikkoa sitten oltiin lomalla jossa tuli vuotoa. Huomenna saan vasta varattua ajan gynelle. Minulla vuoto kesti yhteensä neljä päivää (eka yö runsasta hyytymien kera) ja muutama päivä sen jälkeen suht normaalin menkan verran, välillä...
  4. N

    mahdollinen keskenmeno

    Kiitoksia kovasti vastauksista :hug: ! Marie1981; Halaus ja voimia sullekkin. Missä päin kävit hyvinkäällä? Asun itse Riihimäellä ja töissä olen Hyvinkään puolella, niin voisin siellä sitten varmaan yksityisellä käydä niin saa mielenrauhan asian suhteen. Mullakaan ei ole alussa ollut pahoja...
  5. N

    mahdollinen keskenmeno

    Kyselisin teiltä muilta kokemuksia. Minulla olisi rv10. Oltiin juuri lomamatkalla ja siellä minulla tuli veristä vuotoa (rv9), jonkin verran hyytymiä (melko vähän) menkkamaisia kipuja oli vain tuon vuodon jälkeen, ja sit ihan todella pientä tiputtelua sen jälkeen. Soitin neuvolaan, siellä...

Yhteistyössä