Hakutulokset

  1. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    ONNEA MJ :flower::kiss::hug:
  2. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Valkokulta ONNEAAA MURUNEN :heart::kiss::cool: Oon niin onnellinen sun puolestas!! Annat toivoa mulle, että ehkä minäkin viellä joskus..? :ashamed: Mutta nöööyyy, mä en haluu, että lähdet täältä pois. Kirjoitukses on mun piristys ja ilo :heart: Mydream Jeps.. Perää pidetään.. Tai kärkeä...
  3. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    mimmu1984 Voi eiii.. :hug::( Toivottavasti saisit avun tuohon inhottavaan vaivaan :heart:
  4. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Valkokulta Juu varsinainen teinimamma :laugh: Viimeeksi kun olin baarissa, niin yhdet hikiseen 18 vuotiaat pojat huutelivat mulle, että miten sä oot sisään päässy ja me käräytetään sut pokelle :O Meinasin napata poikakultia korvasta. Vähän myöhemmin mua sitten tuli pokailemaan joku samanmoinen...
  5. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Niin ja lemmikeistä.. Meillä on pienen pieni, kohta kaksi vuotias koiruli, joka on meille kuin oma poika :saint: Hänestä emme siis missään nimessä luopuisi, vaikka vaavi tulisikin. Tietenkin jos olisi ihan ihan pakko, niin lapsi menisi etusijalle, mutta toivottavasti tällaista tilannetta ei tule...
  6. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Gabrielle No NIIMPÄH!!! Arvaa miten tekisi mieli jo niitä päästä ostamaan.. :D:( Valkokulta Kiitoksia :heart: Tosin mun päälle varmaan räitään tuolla kadulla, jos joskus vauvamahan saan, koska pienuuden lisäksi näytän hyvin nuorelta, vaikken enää mikään teini olekkaan. Menen 16 vuotiaasta...
  7. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Valkokulta Heh :laugh: No, mutta sehän voisi olla ihan tyylikästä :D Mä oon tosi hoikka (xs/32) ja rrrrakastan vaatteita, joten toivon, että mahtuisin niihin Veromodan mammavaatteisiin :D Voikun pääsisi niitä joskus ostamaan :heart:
  8. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Mukavaa Sunnuntaita kaikille :wave: Onnittelut, jos en ole viellä kaikkia plussaneita muistanut onnitella. Ja sitten roppakaupalla voimia ja pahoitteluja tätin kylään saaneille :headwall: Se tunne on niiiin pyllystä :( Tsemppiä tytöt :heart: Täällä pupuiltiin eilen :) Toivon mukaan...
  9. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnea Otokka :kiss:
  10. S

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Heippa kaikki muruset :heart: Tissitestiä kaikki kokeilemaan :cool: Sai kyllä hyvät naurut. otokalla ja Gabriellella on jänskät paitkat :) Pidän peukkuja plussan puolesta!! Munakoisolle pahoittelut tädistä :( Omaan napaan ei ihmeempiä.. Tylsä kierron alku menossa. Tsemppiä kaikille!!!

Yhteistyössä